La plataforma Just Eat llança a Espanya una nova vertical d'electrònica després de tancar una aliança global amb CeX, la cadena minorista especialitzada en videojocs i electrònica, amb productes tant nous com de segona mà, segons informa en un comunicat.
En concret, després de l'èxit aconseguit al Regne Unit amb Just Eat, el servei es llança simultàniament a Espanya i Irlanda, afegint una opció popular, sostenible i accessible a l'oferta de productes de la plataforma a l'inici de la campanya de Nadal.
D'aquesta manera, el nou servei es llança a Espanya amb 62 botigues CeX disponibles a l''app' de la plataforma de 'delivery'. La companyia ha assenyalat que l'aliança al Regne Unit ha demostrat que hi ha una gran oportunitat de negoci per a aquesta nova vertical de 'delivery' de productes d'electrònica i entreteniment nous i de segona mà.
El director general de Just Eat a Espanya, Íñigo Barea, s'ha congratulat d'aquesta aliança. "L'èxit de l'aliança amb CeX al Regne Unit ha demostrat que els nostres clients busquen accés instantani a una gamma diversa de productes, especialment en les creixents categories de tecnologia i electrònica", ha assenyalat.
"En ampliar la nostra col·laboració, no només estem donant a milers d'usuaris la capacitat de fer les seves compres de regals nadalencs o reemplaçar instantàniament un carregador trencat, sinó que també estem fent més fàcil que triïn una opció sostenible i de baix cost. Aquest és un acord que canvia les regles del joc per al retail a Europa", ha subratllat.
Per la seva banda, Erkan Erdal, director de CeX Espanya, ha celebrat aquesta unió amb la plataforma. "Aquest nou canal és fonamental en el nostre compromís de connectar amb els nostres clients onsevulla que estiguin i facilitar-los com mai l'accés a productes de segona mà de qualitat. És un punt d'inflexió en el sector de l''e-commerce' de productes electrònics", ha avançat.