Iberdrola i Vodafone han arribat a un acord per a la comercialització recíproca de serveis d'electricitat 100% renovable, sense permanència, i de telecomunicacions, del qual podran beneficiar-se potencialment 16 milions de clients d'ambdues companyies, segons han informat aquest dilluns en sengles comunicats.

Així, els clients de Vodafone que contractin a partir d'aquest dilluns, 8 de juny, el subministrament elèctric amb Iberdrola es beneficiaran d'un descompte de 10 euros al mes durant un període de dos anys en el seu paquet de telecomunicacions.

Per la seva part, els clients d'Iberdrola que contractin els serveis de fibra i mòbil per al seu habitatge amb Vodafone rebran la mateixa quantia, 10 euros mensuals durant dos anys, en saldo de Mi Iberdrola, el programa de fidelització de l'energètica, que podran destinar al pagament de la seva factura de la llum o a qualsevol servei o producte ofert per la companyia.

"Iberdrola i Vodafone s'uneixen per oferir un benefici clar i tangible a tots els clients. A través d'aquesta aliança, les dues companyies volem ajudar que milions de llars disposin de la millor connexió a casa i al mòbil, amb energia lliure d'emissions, i al millor preu", ha destacat el conseller delegat d'Iberdrola Espanya, Mario Ruiz-Tagle.

Ruiz-Tagle ha explicat que aquesta oferta comercial permetrà que els clients estalviïn directament 10 euros al mes en les seves factures de llum o de fibra i mòbil, mentre gaudeixen dels millors serveis d'energia amb Iberdrola i de telecomunicacions amb Vodafone".

Per la seva part, el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, ha assenyalat que aquest acord amb Iberdrola reflecteix l'aposta de la 'teleco' per oferir als clients alguna cosa més que connectivitat: "solucions que simplifiquen el seu dia a dia i els aporten un estalvi real".

"Unim la fortalesa de dues grans companyies perquè més de 16 milions de llars a Espanya puguin accedir a les millors telecomunicacions i a una energia més competitiva en condicions avantatjoses. És, a més, un primer pas en una col·laboració que esperem ampliar amb noves propostes de valor conjuntes", ha celebrat García.

Oferta comercial per a clients

Amb tot, Vodafone ha preparat una iniciativa especial, a la qual podran accedir els clients d'Iberdrola que contractin serveis de fibra i mòbil. D'aquesta manera, els clients d'Iberdrola disposaran de diverses ofertes sobre paquets convergents de fibra, mòbil i TV amb descomptes que poden superar el 20%, beneficiant-se a més d'un descompte addicional de 240 euros (10 euros al mes durant 24 mesos), de saldo a 'Mi Iberdrola' per poder-los descomptar en la seva factura de la llum d'Iberdrola o gaudir-los en qualsevol servei disponible en el programa de fidelització 'Mi Iberdrola'.

Així mateix, Iberdrola ha llançat una oferta especial per als clients de Vodafone que contractin el subministrament elèctric amb Iberdrola, amb una tarifa de llum exclusiva a un preu molt competitiu, i Vodafone realitzarà un descompte addicional de 10 euros al mes durant 2 anys (24 mesos) en la seva factura de fibra i mòbil.

Els clients actuals de Vodafone podran gaudir de la tarifa exclusiva d'Iberdrola, mentre que els que encara no siguin clients de Vodafone podran contractar el paquet de fibra i mòbil que millor s'adapti a les seves necessitats, per després contractar la llum amb Iberdrola i així beneficiar-se dels avantatges de l'aliança (tarifa de llum exclusiva i descompte de 10 euros al mes durant 24 mesos en la factura de Vodafone).

Aquestes iniciatives estaran disponibles des d'aquest dilluns, 8 de juny, en canals digitals, telefònics i botigues presencials d'Iberdrola i de Vodafone Espanya. A més, les companyies han avançat que exploraran altres futures vies de col·laboració en els seus respectius canals de distribució.