La plataforma Go PopUp, que connecta espais efímers amb marques i agències per a activacions, esdeveniments i pop-up stores, ha tancat una ronda d'inversió de 300.000 euros liderada pel fons Ona Capital, la societat de capital risc de Joan Font (Bonpreu) i Joaquim Carandell (Benito Urban). També ha comptat amb el suport financer públic d'Enisa i diversos business angels

L'operació de finançament permetrà accelerar l'expansió internacional de la plataforma i créixer en el mercat dels lloguers efímers. La companyia, dirigida per Michelle Felip i Carolina Argenté, projecta duplicar el nombre d'espais actius per al 2026, passant dels 3.000 actuals a més de 6.000, impulsada per la creixent demanda d'activacions presencials per part de marques globals. Actualment, la companyia opera en 22 ciutats i 13 països, combinant la seva plataforma tecnològica amb una agència creativa especialitzada en estratègia, producció i posicionament retail.

Argenté ha valorat que la ronda amb Ona Capital permetrà a la plataforma "continuar creixent i ampliant la seva comunitat global d'espais i marques". També ha reivindicat que cada dia més empreses entenen que l'experiència física continua sent clau, fins i tot en l'era digital. En l'últim any, Go PopUp ha estat darrere de projectes destacats com l'arribada de Pop Mart (els populars Labubus) a Espanya amb el seu pop up a Barcelona, l'expansió d'EcoFiltro o el llançament de la nova beguda de Messi.

Michelle Felip i Carolina Argenté, impulsores de la plataforma Go PopUp.
Michelle Felip i Carolina Argenté, impulsores de la plataforma Go PopUp.

El ressorgiment de la plataforma: dos anys per reinventar-se

Go PopUp va néixer el 2014 amb la missió de facilitar experiències úniques, connectant propietaris d'espais amb més de 2.000 marques i agències. Va ser a finals del 2024, quan les emprenedores Michelle Felip i Carolina Argenté van agafar les regnes del negoci de la plataforma Go PopUp, després de superar un procés concursal. De fet, Go Pop-Up es va fundar el 2014 a Barcelona, sota la marca Pop Places.com, i va completar la seva dimensió el 2017 en fusionar-se amb l'alemanya Go PopUp, de qui va prendre el nom comercial. El 2024, Michelle Felip i Carolina Argenté van reprendre el projecte amb el suport de la start-up boutique Atomic4VC.

Sobre aquest aspecte, Michelle Felip assegura que van rescatar l'empresa "en un moment crític que va requerir reimaginar el model", i que des d'aleshores han demostrat que "el format pop up segueix sent una de les estratègies més efectives per a les marques que volen connectar amb les persones i generar impacte real".

Per a ambdues emprenedores, comptar amb el suport inicial d'Atomic4VC ha estat crucial per a l'expansió. "No únicament ha apostat pel projecte des del seu rellançament, sinó que ha liderat tota l'estratègia de màrqueting, vendes i posicionament. A més, Atomic4VC ha estat determinant en l'estructuració d'aquesta ronda i en la connexió amb inversors clau", asseguren en un comunicat.