Digi continua ampliant plantilla. L'operador de telecomunicacions d'origen romanès té més de 50 vacants d'ocupació obertes a Catalunya i en general, busca més de 430 treballadors a Espanya per cobrir diferents posicions tant tècniques com comercials i de gestió, segons ha informat aquest dimecres la companyia en un comunicat.

D'aquesta manera, la firma selecciona candidats per cobrir més de 190 posicions a l'àrea de vendes, tant per a les seves botigues i 'stands' repartits pel país com per a promotors 'D2D' o televenta.

Així mateix, Digi disposa de més de 150 vacants a l'àrea tècnica (construcció, instal·lacions i enginyeria) entre les quals destaquen més de 60 posicions per a instal·ladors, altres 60 per a construcció i més de 30 per a enginyeria.

De la mateixa manera, la companyia té oberts processos de selecció per a més de 20 posicions amb diferents funcions dins de l’àrea de 'call center', la majoria per ampliar les plantilles dels centres d’atenció al client de València i Sevilla, inaugurats enguany i que s’uneixen al ja existent a Madrid.

Digi també incorpora personal per a lagestió de 'data center', desenvolupadors de 'software', o serveis de suport tècnic així com per a les àrees d'Administració, Auditoria, Formació, Logística, Operacions, PRL, o Recursos Humans, entre d'altres.

Per regions, l'operador compta amb vacants en totes elles, destacant les més de 100 a Madrid; les més de 80 a Andalusia; les més de 50 a Catalunya; les 40 a la Comunitat Valenciana; les més de 30 al País Basc; o les més de 20 a Castella-la Manxa.

Llocs per a tots els perfils

Digi ofereix amb aquestes vacants oportunitats d'ocupació per a tot tipus de perfils, des de 'juniors' o recent titulats a la recerca de la seva primera feina, fins a professionals amb àmplia experiència laboral. Tot i que també ofereix feines que no requereixen qualificació específica, així com vacants de la més alta qualificació.

En aquest sentit, la remuneració de les diferents vacants serà congruent amb la qualificació i experiència requerida per a cadascuna d'elles.

Per altra banda, Digi afavoreix el desenvolupament, creixement i promoció professional de tots els seus empleats dins de la companyia, no només facilitant la seva mobilitat entre els diferents departaments, sinó també implementant un sistema de meritocràcia que implica millores progressives dels paquets retributius, en funció del rendiment individual de cada empleat.

Així mateix, els candidats sense experiència prèvia en determinats llocs tècnics i de perfil comercial podran beneficiar-se del 'Pla Mentor', un pla de formació teòrico-pràctica inicial que permet dotar els aspirants seleccionats dels coneixements i habilitats necessàries per exercir les seves funcions.

Amb el 'Pla Mentor', llançat per Digi el 2024, són els propis companys els que, durant el període de formació, guien i faciliten als nouvinguts les eines necessàries per exercir les seves funcions. Així, cada nou empleat rep un acompanyament personal que l'ajuda a adquirir les habilitats i coneixements propis del seu nou lloc de treball.

Més de 10.000 empleats a Espanya

Digi ja és el segon operador amb més empleats. Actualment, la companyia compta amb més de 10.000 treballadors a Espanya. I en el que va de 2025, ha creat més de 1.250 llocs de feina. Entre 2019 i 2024 ha multiplicat per 11 (un +993%) la seva plantilla en l'àmbit nacional.

Totes les vacants actives de la companyia es poden consultar a la seva pàgina web d'ocupació, expliquen, en la mateixa es pot filtrar per província o àrea, de tal manera que es pugui trobar el lloc de treball idoni per a cada sol·licitant.