Els esportistes d'elit, futbolistes o basquetbolistes, cada vegada obren més línies de negoci amb les quals reinvertir el seu capital. Luis Suárez, a casa nostra, va ser un dels primers amb el seu Chalito especialitzat en milaneses arrebossades. Però, d'ençà d'un temps enrere, la línia va cap a hàbits més saludables. Primer ha estat el porter Ter Stegen amb els seus cafès, posteriorment el base verd-i-negre Ricky Rubio amb els brunchs i, ara, Thiago Alcántara amb el te matxa. L'actual blaugrana, lligat al club a través del míster Hansi Flick, engega un negoci a una de les zones de l'Eixample més cotitzades. La seva muller, Júlia Vigas, ha estat l'encarregada d'anunciar-ho. El nom del local es diu Reset Matcha Bar, se situa al carrer Casanova 189 i es presenta com un lloc on també es podrà menjar alguna cosa dolça o salada, però sempre sota la premissa de la vida sana.

Reset Matcha Bar
Reset Matcha Bar

Fundació, croissants i un club

L'àmbit de la restauració no és el primer per Alcántara- Per exemple, Álvaro Morata, a més del sou futbolístic, té una altra font d'ingressos amb les seves accions a l'entitat Manolo Bakes. El jugador de l'Atlètic de Madrid va contagiar altres esportistes de l'equip capitanejat per Luis de la Fuente perquè aconseguissin una part de les accions de l'entitat esmentada. Entre ells, Sergio Busquets, el mateix Thiago Alcántara o Nacho Fernández són alguns dels esportistes que van invertir en la producció d'aquests pastissos artesanals. 

Els negocis del germà gran dels Alcántara és cada vegada més gran i divers. Des de la Fundació Alcántara, amb la qual va començar a explorar una faceta extraesportiva, ha crescut en nous reptes. Des de la Fundació, també tanca acords amb importants marque com ara eHidra, amb l'objectiu de desenvolupar una nova pàgina web de donacions on poder mostrar a tothom els seus principis i valors, la seva feina, els seus projectes, els seus socis, i en definitiva, per a la consecució de donacions que ajudessin la Fundació. 

Des de fa pocs mesos, com a membre de l'staff tècnic de Flick, però amb la seva esposa també emprèn en altres sectors. Darrerament, ha oficialitzat la seva incursió en un equip, el CE Hospitalet, juntament amb Jordi Alba. Amb la recent candidatura d'Antonio García entren el CE l'Hospitalet dos empresaris cridats a portar les regnes de la gestió econòmica: Óscar Pierre, fundador de l'aplicació de repartiment de menjar a domicili Glovo, i Gonzalo Álvarez, CEO de Rocket-up. El club arrossega un deute d?1,1 milions d'euros, però un hipotètic ascens dels riberencs a Segona RFEF ajudaria a impulsar un club històric que vol tornar a ser el que va ser. Actualment, Thiago també és ambaixador dels prestigiosos premis Laureus.