Atrápalo, la companyia en línia de venda d'oci i viatges ha presentat les seves dades de facturació i ha anunciat que ha tancat el seu exercici 2023 amb un creixement de la facturació a Espanya del 10%, superant els 230 milions d'euros a nivell global, un 5% més que el 2022.

Segons Ignacio Giral, CEO de la companyia: "L'any 2023 ha suposat l'afermament del nostre negoci després dels anys difícils de la covid. Hem tancat importants acords amb grans partners: bancs, cadenes hoteleres, oficines de turisme i organitzadors d'espectacles que ens han permès posar a la disposició dels nostres usuaris una oferta encara més àmplia i de qualitat”.

Noves eines

Així doncs, Atrápalo ha fet balanç d'un any important per a la companyia on l'aposta pel nou servei de subscripció SMART, l'expansió del negoci a Europa a través del portal CatchIT.com i el fort creixement de la venda de creuers i grans viatges han suposat el empenta definitiva per a la recuperació del negoci. Amb vista al 2024, la companyia ha destacat que continuarà desenvolupant el servei de subscripció SMART per a la compra amb descomptes únics en vols, hotels i entrades durant 12 mesos a canvi d'una subscripció anual. 

La IA, també se suma

Les reserves d'hotels a Europa a través del portal CatchIT.com amb presència a Alemanya, Itàlia, França, Portugal i el Regne Unit s'han multiplicat per quatre i ja suposen gairebé el 10% del total. També la venda de creuers i grans viatges ha tingut un fort creixement superior al 100%. A partir d'aquí, Atrápalo potenciarà l'aposta per l'ús de la intel·ligència artificial que ja està fent servir massivament per a la creació d'itineraris, continguts atractius de destinacions i hotels i per automatitzar part de la interacció amb els clients, oferint així un servei de qualitat més personalitzat. Actualment, la companyia és present a nou països amb més de dos milions de persones com a xarxa clientelar en el darrer 2023. Així mateix, la xifra de repetició de compra d'aquests usuaris és de més del 40%.

Els creuers triomfen

Pel que fa als productes que més creixen, els grans viatges i els creuers destaquen com la font de creixement de vendes més gran, doblant el seu volum de facturació. Aquest tipus de productes que s'havien comercialitzat tradicionalment a través d'agències físiques es venen cada cop més a través de plataformes online i suposen la font de creixement futur més gran. La venda d'entrades i activitats segueix sent un negoci clau per a Atrápalo, que amb gairebé 2 milions d'entrades venudes el 2023 continua sent el líder clar del sector.

Atrápalo va ser fundada l'any 2000 a Barcelona i ja s'ha convertit en una plataforma en línia dedicada a promocionar ofertes de viatges i experiències. Ofereix entrades, hotels, viatges, vols, trens, escapades, creuers, activitats, lloguer de cotxes i compta amb una divisió de viatges per a empreses i amb més de 8 milions d'usuaris i una facturació superior als 230 milions d'euros amb oficines a Espanya, Xile, Colòmbia, Perú i l'Argentina.