AliExpress, el marketplace global de venda online pertanyent al Grup Alibaba, ha llançat el seu servei de lliuraments l'endemà a Espanya, que ja es troba actiu des d'aquest mes de setembre, segons ha informat la companyia. El nou servei permet als compradors de la plataforma digital a Madrid beneficiar-se de lliuraments l'endemà, mentre que els consumidors d'altres ciutats espanyoles com Alacant, Barcelona, Màlaga, Múrcia, Sevilla, València i Saragossa rebran les seves comandes realitzades abans de les 14.00 hores en el termini d'un dia feiner.
La companyia ha explicat que el servei de lliuraments l'endemà s'aplicarà a "milers d'articles" a la venda en AliExpress, inclosos els productes del programa 'AliExpress Choice', que es troben entre els més venuts de la plataforma, i que s'enviaran gratis en comprar en paquets de 3 productes per 5,99 euros.
Així mateix, AliExpress ha detallat que treballa amb proveïdors logístics locals com DHL i Correus per oferir el servei de lliuraments l'endemà. El director comercial de AliExpress per a Europa, Gary Topp, ha assenyalat que el llançament dels lliuraments l'endemà és una millora més en l'experiència de compra per als seus clients espanyols.
En aquesta línia, Topp ha afegit que, per primera vegada en AliExpress, els compradors a Espanya podran rebre una selecció dels productes més venuts amb el compromís de lliurament un dia. El llançament de lliuraments l'endemà és l'última d'una sèrie de millores en l'experiència d'usuari que AliExpress ha posat en marxa en els últims mesos.
La companyia ha recordat que entre altres millores introduïdes aquest any destaquen en el març el llançament a Espanya el seu servei Choice, que garanteix el lliurament dels productes més venuts enviats directament des de la Xina en 9 dies. Així mateix, al juny, la plataforma va anunciar un servei de devolució gratuït i local per a tots els productes comprats al seu web espanyol i entregats en adreces a Espanya.
Finalment, AliExpress ha manifestat ser compromesa en continuar millorant l'experiència dels clients, entenent com d'"importants que són per a ells la logística i les devolucions". Així, Topp ha afirmat que "la companyia continuarà invertint en aquestes àrees en els mesos vinents".