Vols elements de decoració per a casa teva que marquin el teu estil de vida i el teu concepte de continuïtat, a preus que no sobrepassin els 40 euros? La resposta la dona el grup empresarial d'Amancio Ortega. Inditex acaba de renovar la seva marca Lefties i acaba de llançar Lefties Home, una col·lecció de decoració i parament.
És com parlar de Zara Home, però a preus més assequibles, a preus Ikea. És a dir, una alternativa econòmica per decorar i distingir el teu habitatge, seguint les noves tendències i sense renunciar a l'estil propi. S'enfronta així a cadena com Ikea, Maison du Monde, JYSK o Moka Home.
Amb les línies de moda per a dona, home i infantil i una àmplia gamma de complements -com a calçat-, Lefties, la marca del grup Inditex, ha fet el salt a la decoració. La funcionalitat, el disseny contemporani i la calidesa dels productes que s'orienten al menjador, saló, cuina, dormitori o bany; a més de fragàncies i espelmes per a la teva llar. També hi ha una secció de marcs, làmines i llibres de tapes dures, o un assortiment de plantes i flors, en col·laboració amb Floral Al Blanc.
La seva oferta, de moment, es pot aconseguir amb la compra online a Espanya, Portugal i Itàlia, o a la primera botiga física que ha incorporat aquests productes, a Madrid, ubicada en el centre comercial Parquesur, a Leganés. Amb una superfície de 6.000 m², l'establiment flagship store de Leganés, és el més gran de l'ensenya.
Per donar un toc de distinció, Lefties s'acompanya de socis estratègics: Taschen per a la selecció de llibres d'art, arquitectura, moda i disseny; Postery, per a pòsters i marcs; la perfumeria va a càrrec de la portuguesa Ach Brito; i les espelmes aromàtiques són de l'empresa catalana Ceras Roura.

600 milions i més de 200 tendes al món
La cadena Lefties que va començar com un outlet de Zara, ha impulsat el seu creixement dins del grup, i l'empresa ha decidit completar la seva gamma de productes per a una clientela que ja ha fidelitzat. Després d'haver duplicat la seva mida en cinc anys, l'ensenya de moda frega els 600 milions d'euros de facturació.
En l'actualitat, Lefties té 210 establiments i presència a 18 països, liderant Espanya i Mèxic, a més de Portugal, Qatar, Aràbia Saudita, Marroc, Tunísia i Dubai, entre altres molts, segons l'última informació proporcionada pel grup Inditex. Per reposicionar la marca, Lefties no únicament continuarà creixent, sinó que se centrarà a consolidar mercats europeus com França, Regne Unit, Països Baixos i Alemanya.