Gestionar la fama no és gens fàcil. Especialment quan la popularitat neix d'aparicions televisives a programes com 'Mujeres y hombres y viceversa' o en realities diversos. En la majoria dels casos, es tracta d'un fenomen tan efímer que és fàcil equivocar-se, i encegar-se amb propostes de promoció de productes que ofereixen guanys ràpids i fàcils. Les xarxes van plenes d'exemples de cares més o menys conegudes que ens volen vendre articles de tota mena, malgrat que molts d'ells siguin inútils, cars, fraudulents o absurds. Molt pocs són els que s'interessen realment per allò que publiciten, arriscant-se a crítiques i denúncies públiques dels usuaris d'Internet.

Adara copa @adara molinerox

Adara promoció Internet @adara_molinero

Makoke publi 2 @makoke

Makoke publicitat @makoke

Un dels que ha caigut en aquest parany ha estat un guapot català, habitual dels platós de T5: Albert Álvarez. El jove atleta de Manresa, però, ha reaccionat després de diverses setmanes amb un sentiment de penediment que ha acabat per compartir a les seves xarxes socials. I ho ha fet reconeixent la culpa i demanant disculpes: "Hace mucho que no publicito nada. Me vi envuelto en el engaño de la publicidad sin propósito, promocionaba todo aquello que me ofreciera una buena suma de dinero, sin embargo, algunos de aquellos productos parecían no funcionar, y por cuatro duros, sin saberlo os engañaba." Un exercici d'honestedat lloable i que vol esmenar les errades comeses. "No solo os mentía a vosotros, también me engañaba a mi. Soy el único responsable de mis actos y mis valores valen mucho más que ganar a costa de mentiras.". Molts seguidors l'aplaudeixen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Se que estoy un poco desaparecido, pero todo tiene explicación . Hace mucho que no publicito nada, y os preguntareis cuál es el motivo. Lo cierto es que durante mucho tiempo me vi envuelto en el engaño de la publicidad sin propósito, promocionaba todo aquello que me ofreciera una buena suma de dinero, sin embargo, algunos de aquellos productos parecían no funcionar, y por cuatro duros, sin saberlo os engañaba. Lo peor de todo es que no solo os mentía a vosotros, también me engañaba a mi. Soy el único responsable de mis actos y mis valores valen mucho más que ganar a costa de mentiras. No solo lo hago por mi, también lo hago por el respeto que os tengo a cada uno de vosotros. Estoy trabajando muy duro con fidelidad a mis principios, por compartir todo aquello en lo que realmente creo. Espero que muy pronto os pueda hacer partícipes de todo esto. #soul Un fuerte abrazo a todos ❤️😊

A post shared by Albert Alvarez (@albert_iceman) on

alb1alb 2alb 3alb 4alb 5alb 6

Albert Álvarez 2 @albert iceman

Albert Álvarez 3@albert iceman

Albert Álvarez 4@albert iceman

Albert Álvarez 5 @albert iceman

Albert Álvarez @albert_iceman

Bravo per tu, Albert. Hi ha esperança, per petita que sigui.