Ja és una cosa molt comuna, Dabiz Muñoz prepara de nou el Nadal. Fa diversos anys que la seva col·laboració amb ‘El Corte Inglés’ és tot un èxit en vendes, els seus torrons XOs i els seus roscons de Reis s'esgoten en qüestió d'hores. Sap molt bé com treure partit a aquestes dates tan rendibles. S'ha convertit en un emblema d'aquestes últimes setmanes i els seus productes no poden faltar a la taula. La creativitat també pot sorprendre en unes dates tan tradicionals.

Dabiz Muñoz i Cristina Pedroche en un restaurant Instagram

Els torrons de Dabiz Muñoz d'enguany acaben d'aterrar a El Corte Inglés. Es poden adquirir aquest 1 de desembre fins a fi d'existències. Enguany arriben amb nous sabors: el torró de pizza margarita, amb xocolata blanca, mozzarella, melmelada de tomàquet i pesto dolç, o el de gofre amb pollastre fregit i praliné, no només busquen sorprendre el paladar, sinó també generar expectació mediàtica i vendes massives. Cadascun té un preu de 16,90 euros. Les vendes podrien generar uns 300.000 euros.

En breu també arribarà el Tortell de Reis XO. Creacions com el Tortell Black & White amb stracciatella de xocolata blanca i caramel salat, o el Tortell de maduixes amb chantilly i toc de gingebre, una forma original de donar-li un gir a l'últim dia del Nadal. Cada unitat té un cost d'uns 40 euros, i lògicament es poden demanar sota demanda.

Els milionaris guanys de Dabiz Muñoz al Nadal 

Les ciutats també es vesteixen de Nadal per a aquestes dates i la food truck de Dabiz Muñoz no hi falta mai, instal·lada ja al mercat nadalenc de Nuevos Ministerios, que acaba d'obrir les seves portes un any més. Està especialitzat en pollastre hipercruixent. Cada plat oscil·la entre els 12 i els 15 euros. Els ingressos diaris potencials podrien oscil·lar entre els 10.000 i els 15.000 euros.

Les xifres consolidades del holding Pig Wings, del qual depenen DiverXO, RavioXO, StreetXO i Goxo Food Services, reforcen l'impacte financer del Nadal. DiverXO va facturar prop de 7 milions d'euros el 2024, mentre que Hungry Ants, responsable de patrocinis i esdeveniments, va generar gairebé 5 milions i Goxo Food Services, especialitzada en delivery, va assolir 4,5 milions d'euros. Entre un 15 i un 20% de tots aquests ingressos són gràcies a la campanya de desembre.

Tanmateix, aquestes dades no són del tot reals, ja que no és un benefici net immediat. Cal tenir en compte el cost dels productes d'alta qualitat, entre 20.000 i 40.000 euros mensuals, i el sou que percep el seu equip de cuina, uns 80.000 euros mensuals.

torró xo