Tomàs Molina ha estat un dels meteoròlegs més volguts de TV3 juntament amb un altre rostre indispensable com Francesc Mauri. Vinculat a la cadena autonòmica catalana des de fa dècades. Es va incorporar a la Televisió de Catalunya el 1987, i poc va trigar a convertir-se en el presentador d''El temps' més estimat. Va néixer a Badalona, a la qual té molt d'afecte i per on passeja cada dia lliure, i és llicenciat en Física per la Universitat de Barcelona. A més de presentador de televisió, també ha estat professor universitari, divulgador científic, conferenciant i autor de diversos llibres.

Tomàs Molina Tv3
Tomàs Molina Tv3

Tomàs Molina va concedir una entrevista per al podcast Guardiola TV, on va confessar el seu salari a TV3. Com si fos una pregunta de David Broncano, el presentador va revelar que el seu sou **rondava els 70.000 euros bruts a l'any**, una xifra que no està gens malament avui dia. **Netos serien uns 50.000 euros.** És a dir, **cobriria uns 4.000 euros mensuals**. El triple de la mitjana espanyola que se situa **en els 1.500 euros mensuals**. "Després es queda en uns 50 i escaig mil", va puntualitzar el meteoròleg.

El canvi de rumb de Tomàs Molina després de deixar els informatius per la política 

Ara el seu sou seria un altre ben diferent, ja que Tomàs Molina va abandonar els informatius de TV3 per introduir-se en el món de la política com a eurodiputat. No obstant això, la cadena autonòmica catalana és casa seva i sempre apareix quan hi ha alguna notícia relacionada amb el temps. Ha aparegut amb secció pròpia al programa d'Helena Melero. "He sortit de l'àrea d'informatius i ara sóc a l'àrea de programes. Estic amb l'Helena García Melero a 'Tot es mou'". Una transformació que, de fet, els espectadors de TV3 ja havien pogut comprovar en pantalla.

En alguna ocasió també li han fet suggerents propostes, però sempre les ha rebutjat. Podria haver presentat en l'extint Canal Plus, a Madrid, però ell no estava disposat a abandonar la seva Badalona natal. “Em van fer una proposta quan van començar les televisions privades, però no l'hi vaig acceptar perquè era anar i venir”. Ell no pensava instal·lar-se a la capital d'Espanya, Barcelona és el lloc en el qual se sent bé i on hi ha tota la seva família i amics. No pot viure en una ciutat sense platja i no estava disposat a perdre el temps en trens i avions.

Tomàs Molina és reservat amb la seva vida privada, encara que se sap que està casat, la seva dona és metge de Badalona, i tenen tres fills. "Tinc tres fills, Núria, Pol i Joan, ara la gran té 29 anys, el segon té 25 i el tercer té 21”.

Tomàs Molina   Instagram (8)
Tomàs Molina Instagram (8)