Qui té canalla a casa, coneix de sobres a l’Anna, l’Elsa i l’Olaf, els protagonistes de Frozen. La pel·lícula d’animació per excel·lència dels darrers temps s’ha convertit en un dels clàssics de les festes nadalenques i Telecinco ha tornat a apostar pels dibuixos de Disney per ocupar un lloc privilegiat a la seva graella.

Més que els personatges i la trama, el més famós de Frozen és la seva cançó estrella: Let it go (Suéltalo, en castellà), guanyadora a l’Oscar a Millor Cançó Original. Quan sona la contagiosa melodia amb la potent tornada és un dels moments més emocionants i esperats de la pel·lícula. Un moment màgic que Telecinco es va carregar amb anuncis.

Aquesta decisió va deixar glaçats els espectadors com si estiguessin al Palau de gel de l’Elsa. Mireu la cara de desolació d’aquest pobre nen mentre de fons se sent “Anuncios?! Pero que hijos de p...”. Devastador.

Ni Pedro Piqueras amb els seus adjectius més crus seria capaç d’expressar l’atrocitat que va cometre la cadena de Mediaset posant publicitat en el clímax de la peli. Tenien 109 minuts de llargmetratge per fer-ho i van decidir posar-la en el moment de màxima expectació per alegria dels anunciants i indignació dels telespectadors.

Indignant.