El programa Socialité ha aportat aquest dissabte el seu granet de sorra a un tema del que fa temps que se'n parla en els programes del cor, les festes privades dels futbolistes d'elit. O, segons la nomenclatura telecinquera, tal i com es podia llegir en els rètols del programa, "toda la información de las fiestas de los futbolistas infieles"

socialite amor

Telecinco

Les encarregades d'aportar una sèrie de dades revelant detalls d'aquestes festes secretes han estat la col·laboradora de molts programes de la casa, l'exGran Hermano, Amor, i una model que ha ocultat el nom i la cara i que ha parlat de la relació amb un dels futbolistes habituals d'aquestes festes, un  "futbolista internacional muy conocido, de primera división, justo a su llegada a España". El seu testimoni?: "Él llegó con una lesión en el pié, no podía jugar, y yo estaba también con una lesión en el pié. No están acostumbrados a que les rechacen. Siempre me peleaba con él, porqué se emborrachaba, decía '¿no vas a querer estar conmigo?', y nos trataba mal, como putas. Se cree que por estar ahí, tienes que follar".

socialite 2

Telecinco

Segons l'anònima model, els futbolistes no volen repetir amb les convidades: "Con las que se liaban, esas iban poco, porqué querían chicas nuevas, chicas que no se ilusiones o que no les empiecen a dar problemas". També ha aportat dades una Amor que tot i no anar a aquestes festes, assegura que coneix moltes que sí ho han fet: "No hay ni un solo año que no reciba una de estas propuestas. El futbolista manda localizar a chicas de la televisión, modelos, actrices, influencers de instagram...". Noies que cobren per anar-hi: "son propuestas muy golosas. según quién seas, el interés de un futbolista en ti..., las propuestas van cambiando. Pere se pagan unos 800-900 euros al día: fiesta en un yate... La tarifa sube depende de qué tipo de cosas estes dispuesta a hacer". Pregunta Patiño: "¿Propuestas de relaciones íntimas o puedes decir que no?". I Amor revela que "prohiben totalmente tu libertad a nivel teléfono. Nada más entrar en la fiesta te requisan el teléfono y hasta que tú no te vas, no te devuelven tus cosas".

socialite amor 3

Telecinco

"Una chica es consciente que nunca podrán hablar. Estos futbolistas tienen mucho poder"ha acabat lamentant Amor.

 

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat