Sara Carbonero està centrada en els seus fills i en la recerca de la pau. Des que va patir càncer es pren la vida d'una altra manera. Valora coses que abans no li donava ni la més mínima importància. Com l'amistat, la periodista i la seva companya de professió, Isabel Jiménez s'han fet inseparables. Ja eren grans amigues, fins i tot han compartit projectes juntes, però ara són com agermanes. És la seva ànima bessona. Se sent molt agraïda per tot l'afecte que li ha donat en la seva època més complicada, i comparteixen molt temps juntes.
La periodista ha sortit pel centre de Madrid amb la seva "comare" per compartir un pla de pur relax. Ha compartit a les seves xarxes socials una nova reflexió sobre aquest primer pla de tardor, ja que ahir mateix es va canviar d'estació. "Així, com qui no vol la cosa, ha arribat la tardor. I amb ell moltes coses. M'agrada perquè s'ha presentat sent molt tardor, amb diversos graus menys a gairebé totes les ciutats perquè no hi hagi dubtes. La tardor és la meva estació preferida de l'any. La tardor té molt de malenconiós, com jo. També és època de nous començaments", comença escrivint Sara Carbonero. "Toca desposseir-nos del vell, del que ens pesa i no suma ni aporta. De la tardor m'agraden els seus colors, el seu ritme frenètic i la seva nostàlgia. Ah, i la seva aparent rutina. Allò d'aparent ho dic perquè està a la nostra mà fer que cada dia compti i sigui diferent, i per descomptat, que tornen les botes", ha volgut afegir.
Ambdues amigues van visitar la Fundació March, "un oasi de calma i relax en ple centre de Madrid, on pots des de gaudir de la seva meravellosa biblioteca, fins a veure una exposició o prendre alguna cosa tranquil·lament a la seva terrassa. I precisament allà, llegint en una taula, sola i concentrada, em vaig trobar amb Fátima, la meva veïna de l'hotel taronja de Cadis de fa uns anys. Capritxosa és la vida".
Sara Carbonero controla l'alimentació dels seus fills
Sara Carbonero també es cuida per dins i per fora i aprofita qualsevol moment per practicar esport. Fa uns dies va sortir amb unes amigues a jugar a pàdel, un dels seus esports favorits. Totes anaven totalment equipades, com unes autèntiques professionals. Per a ella és molt important practicar esport i portar una dieta sana i equilibrada, uns valors que transmet als seus fills des de ben petits. La periodista va compartir amb "Womens Health" que "som el que mengem, per això a casa no hi ha sucre".
I no són els únics productes que té limitats als seus fills. "Cada vegada menys lactis, menys gluten i menys carn vermella". No és una persona estricta amb l'alimentació, però vol reduir tot allò que és perjudicial o innecessari.