Una famosa caricaturista de Múrcia converteix qualsevol famós en un personatge de la sèrie Los Simpson de la Fox. A Espanya l'emet la cadena Neox d'Atremedia. Els personatges grocs s'han fet tan populars que tothom ha vist almenys un capítol de la sèrie de la família d'Springfield. El tall del dibuix és difícil d'imitar però Clara Bayarri Soriano és una geni. Al seu instagram @keepclar publica meravelles com l'última:
Sandra Barneda i Nagore Robles, GTRES
Hi ha de tot: el gos, el gat mort i el llibre finalista del Premi Planeta. La mateixa Nagore l'ha difós al seu Instagram d'un milió de seguidors i tothom la felicita. És lògic: Nagore està molt millor aconseguida. Barneda no s'assembla en res. Sembla més Helena Garcia Melero:
Sandra Barneda, GTRES
La catalana de 45 anys apareix fins a la sopa per la promo del Planeta. Surt més a Antena 3: Espejo público i ara Los simpson. Planeta és l'amo de tot.