Passen els dies i les setmanes i Rosalía continua dins la cova sense treure nova música. Ja fa mesos que no tenim novetats musicals de l'estrella mundial catalana i això ha provocat que els fans comencin a deliberar sobre possibles teories, dates clau, pistes impossibles i tota mena de senyals que puguin avançar algun detall sobre el calendari i la carrera musical de la cantant. El pròxim mes de setembre farà un any que Rosalía va estrenar Omega, la seva última cançó en col·laboració amb Ralphie Choo, i els seus fans ja fa dies que l'escolten en bucle cada dia mentre esperen novetats. En els últims mesos, Rosalía ha aparegut a la Met Gala, ens ha presentat a Emilio Sakraya, el seu nou amor, i també ens ha deixat entreveure una nova estètica que sembla donar-nos alguna pista sobre el projecte que està a punt d'arribar. O això esperem.



Rosalía ha anat reapareixent en el focus mediàtic de forma molt subtil a través de dues campanyes clau: una col·laboració amb Instagram on ha instaurat la seva pròpia tipologia per escriure a stories i també una campanya publicitària amb la marca de sabates New Balance. Quedem-nos amb aquesta segona. La marca estatunidenca de vambes anunciava que Rosalía és l'ambaixadora oficial de New Balance amb el següent vídeo i aquestes fotografies que han recorregut el món sencer:

New Balance ha començat a publicitar el seu model 204 amb la imatge de Rosalía i un còmic amb un fil narratiu. Com a part de la campanya, la marca de vambes ha col·locat lones gegants amb la imatge de la cantant a Berlín, la capital alemanya on, un català no ha pogut evitar fotografiar-se amb el cartell de la Rosalía. Ell és Oriol Serra i és seguidor d'en Jaume Miranda, comunicador, esclau del pop i creador de contingut que sempre narra les millors exclusives de famosos i artistes internacionals. Oriol Serra es passejava per la ciutat alemanya i es fotografiava amb la lona gegant de Rosalía de fons, ara bé, el que no es pensava és que justament l'endemà, en tornar a passar davant de la lona, la cara de Rosalía estaria totalment estripada. És per aquest motiu que decidia documentar-ho per enviar-li a Jaume Miranda. Aquests són els vídeos i les fotos que ho expliquen tot:
El català es gravava davant del cartell enorme on es podia veure la cara de Rosalía estripada: "Mira qué ha pasado con la cara de Rosalía, que le han recortado toda la cara en su anuncio de New Balance y bueno, esto ha sido recientemente, porque ayer pasé y estaba" i efectivament, així era la lona originalment:

La lona ha quedat totalment estripada i sembla que ho hagin fet expressament perquè no estem parlant d'un cartell de dimensions normals, en les imatges es pot veure que no tothom pot accedir a pujar i estripar o trencar la lona de forma fàcil i senzilla. La fotografia està penjada en la façana d'un edifici. "Berlín odia a Rosalía?" es preguntava Oriol Serra.

El succés és ben estrany i més, tenint en compte que Rosalía ara està més vinculada que mai a la capital alemanya. Per què? Doncs justament perquè Emilio Sakraya, el seu nòvio, és un actor i cantant alemany molt conegut pel país. Aquest gest només pot significar que els fans de Sakraya no estan totalment d'acord amb el romanç o que simplement és un toc d'atenció perquè Rosalía estreni música d'una vegada... Sigui quin sigui el motiu, està clar que pot ser una alarma per Rosalía i les ganes de treure nova música.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!