Laura Escanes és una noia que es llença a la piscina sense a vegades comprovar si hi ha aigua o no. Ella és impulsiva i sempre té ganes de provar coses noves per molt que li acabin sortint malament. Així ho hem anat veient en l'amor, quan, sense pensar-s'ho, va mostrar-nos la seva relació amb Álvaro de Luna poc després de divorciar-se de Risto Mejide, o ara, amb l'esquiador Joan Verdú, de qui està bojament enamorada i no pot parar de cridar-ho als quatre vents. El mateix li ha passat en l'àmbit professional. Ella és coneguda en el món de les xarxes socials, però no va voler desaprofitar l'oportunitat de ser presentadora de La Travessa, programa que està a punt d'estrenar la seva tercera temporada, ni tampoc l'oferta de presentar les campanades. Ella ha superat tots els seus reptes professionals amb èxit, i així ho indiquen els resultats.



De tot aquest llistat de reptes professionals, només n'hi ha un en què no ha acabat de conquistar. Una oportunitat que la feia sortir de la seva zona de confort, cosa que li encanta, però on no va acabar de brillar. Sí, ho heu encertat, parlem de la imitació de Laura Escanes a Taylor Swift a Tu Cara Me Suena. Aquestes són algunes imatges i el vídeo de l'actuació:
Cal recordar que Laura Escanes va treure la seva faceta d'artista musical durant les campanades quan va decidir fer de cantant amb Miki Núñez i gravar la versió Serem més forts del cantant català. El moment entre els dos presentadors no va acabar de sonar ni de veure's malament perquè la veu estava gravada i no era en directe. En aquella actuació la veu de Laura Escanes no va desagradar, tenint en compte que estava una mica retocada. No va ser el cas de la seva actuació a Tu Cara Me Suena. Com heu pogut escoltar, el directe ens va deixar veure que cantar no és el talent de Laura Escanes. Tot i això, l'endemà d'emetre's el programa, ella es va prendre les burles i els mems d'una forma exemplar sent la primera a riure's de totes les bromes, demostrant que té molt sentit de l'humor i que, almenys, ho va donar tot per fer la millor actuació possible encara que el resultat no va ser l'esperat.

Ja fa més d'un mes de la imitació de Laura Escanes, però sembla que n'hi ha que encara no han vist la seva participació o, senzillament, la continuen insistint perquè es presenti al programa. La influencer es gravava conduint mentre cantava una cançó de Vanesa Martín i una seguidora li responia: "A Tu Cara Me Suena por fa" i emoticones de cors i aplaudiments, en senyal que li havia encantat la veu de l'Escanes. Aquest cop, però, Laura Escanes no cau en la trampa i directament li respon de forma pública fent una captura de pantalla del missatge i publicant: "Ya fui de invitada y no salió bien la cosa" Seguidament adjuntava un mem on ficava: "Totalmente estupefactada" La influencer i presentadora sap que aquella no va ser la seva millor intervenció a la televisió i no la vol tornar a repetir.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!