Judit Mascó quatre filles adultes i cap d'elles, tot i heretar la seva bellesa, no ha volgut saber res de la moda. Ara ho explica a una entrevista a Lecturas. La més gran, la Maria de 26 anys, és una còpia de la Judit i la que va intentar fer de model però se'n va desdir per no ser coneguda com "la filla de": "Hizo cuatro o cinco cosas, muy bonitas, buenos trabajos. Pero ella no lo sentía como propio, ella supo que eso le venía dado por ser “la hija de” y eso no satisface a nadie. A mí tampoco. No se sentía feliz haciéndolo, con lo cual, aunque hubiera podido valer por características físicas, esta profesión tiene que gustarte de verdad. Es lo que yo les he dicho a mis hijas desde que son pequeñas, que tienen que hacer algo que les apasione. Yo no lo hice por la fama ni por el dinero, lo hice porque me encanta mi trabajo. Cuando hago algo, lo hago a tope. Ella lo probó y se quedó en una anécdota". Les quatre són meravelloses:

Judit Mascó i les seves quatre filles, instagram
Judit Mascó i les seves quatre filles, instagram
Maria desfila per Custo Barcelona Ig
Maria desfila per Custo Barcelona Ig
filla judit masco maria vicente
Maria Vicente, Ig

De què treballen les noies Mascó? "Maria es artista plástica. En casa hay mucha faceta artística, y muy variada. Mi hija segunda es actriz, aunque estudió Humanidades. La tercera estudia Diseño. Y la pequeña es la única que nos ha salido de ciencias. Ahora que ellas son mujeres adultas jóvenes, están orgullosas de que yo haya conseguido por mí misma esta trayectoria. Mi marido y yo hemos sido una piña y las hemos mantenido fuera de los focos para que llevasen una vida lo más normal posible". La Paula, la Romita i la Clara, de 24, 23 i 19 anys sónm molt fotogèniques. L'actriu ha aparegut  a sèries juvenils compromeses com SKAM (Movistar+), Maricón perdido (TNT), Cucut (TV3) y Autodefensa (Filmin).

hija paula masco IG
Paula Mascó IG

La Romita va ser adoptada a Haití i als 23 anys és una estudiant de disseny a l'Escola Superior d'Art i Disseny de Barcelona. Balla i fa batucada. I la petita es dedica a les ciències després de fer Batxillerat al Canadà. "La mayor ya es independiente. La segunda como es un trabajo tan complicado para ganarse la vida está a punto de acabar Humanidades. La tercera no quiso estudiar en su momento, pero después acabó haciendo carpintería y ahora se ha reenganchado en un grado superior de interiorismo y mobiliario. Y la pequeña Ciencia.  Es ley de vida. Es normal que quieran emanciparse y sentirse libres. Así las hemos educado Eduardo y yo".

Judit Masco Romita TV3
Judit Masco Romita TV3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by RO 👁 (@dizzeero)

Clara Mascó als 17 anys, Instagram
Clara Mascó als 17 anys, Instagram
foto eduard vicente
foto eduard vicente

Tres artistes i una científica, no tot mèrit de la mare, han heretat la pasió per l'art del pare que és gerent del MACBA, Eduard Vicente. I la seva bellesa. Família de guapos i el contrari de les nepobabies com les filles de Terelu, la Jurado, la Pantoja o de Jesulín. Talent propi, talent Mascó. Prefereixen ser conegudes pel cognom primer, les Vicente.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!