El torneig d'enguany de Roland Garros està sent del tot més atípic. Un dels tornejos més prestigiosos del món que aquesta edició està fent miques els pronòstics. Per començar, perquè per primera vegada en els darrers 10 Grand Slams, el guanyador no serà ni Jannick Sinner ni Carlos Alcaraz. L'espanyol ni va començar el torneig, absent per culpa d'una lesió. L'italià i número 1, tampoc guanyarà, ja que va caure derrotar amb l'argentí Cerundolo després de quedar KO per un cop de calor, i quan només li faltava un joc per guanyar el partit. Eliminat, com Novak Djokovic, que després d'anar 2 sets a 0, va perdre la seva eliminatòria per 2 a 3. Veurem, doncs, qui s'imposa en un Roland Garros boig. De moment, el que se sap és que hi haurà mínim un tenista espanyol a quarts de final, perquè demà diumenge s'enfronten en vuitens de final el madrileny Rafa Jódar i l'asturià Pablo Carreño.
Jódar està sorprenent tothom. Un dels joves de la nova armada espanyola, que està demostrant que té molt de present i de futur a l'ATP, i que veurem quin és el seu sostre, tant en el Roland Garros d'aquest any com en el futur. Però el jove de 20 anys, actual número 29 del rànquing, ha viscut una situació desagradable en un dels seus partits. Tant, que ha hagut de sortir al pas de la polèmica i justificar què havia passat. Unes imatges del seu partit amb el nordamericà Michelsen, on se'l veu contrariat, anant cap als vestidors, fent gestos al seu pare, a la seva llotja, en el moment en que creua al seu davant una jove aplegapilotes que cau cap a un costat, no se sap si ensopegant amb la lona o perquè Jódar la toca, cosa que ell ha negat rotundament. Aquesta és la imatge de la polèmica:
????????????????? C’est sérieux ou pas pic.twitter.com/2pLtAuyJRo
— 🦥 (@Kothebroy) May 29, 2026
Què diu ell? ""No la vaig empényer ni res, només li deia al meu pare que em donés les coses que m'havia de donar després del descans. Ella era al mig i es va entrebancar amb la lona de la pista perquè caminava enrere. Aprecio molt els aplegapilotes i mai faria una cosa així.":
🎙️ Rafa Jódar niega que haya empujado a una recogepelotas tras hacerse viral un vídeo en redes sociales:
— Eurosport.es (@Eurosport_ES) May 29, 2026
"No la toco en ningún momento. Jamás haría algo así"#RolandGarros pic.twitter.com/xeCa6693QX
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!