María Pombo i Laura Escanes, dues de les grans ‘influencers’ més conegudes continuen enfrontades públicament. Sembla que cap de les dues està disposada a donar el seu braç a tòrcer i no els importa fer-ho públic. Això significa més nombre de ‘likes’. Un usuari va escriure a la dona de Pablo Castellanos que seria millor que omplís els buits de les estanteries amb llibres en comptes de amb articles de decoració. Ella va contestar deixant-li clar que no a tothom li pot agradar llegir i que la lectura no et fa millor persona.

Els usuaris de la xarxa social no van trigar a arribar, tots van linxar la coneguda influencer per les seves paraules. Creuen que les paraules han estat fora de lloc perquè ella té milions de seguidors i és un gran altaveu, no pot anar per aquí recomanant no llegir perquè no serveix per a res.
Laura Escanes aviva la polèmica amb María Pombo
Ha passat temps d'aquelles declaracions i les paraules de María Pombo encara segueixen d'actualitat. En conseqüència,en la visita de Laura Escanes a 'Al cielo con ella', la presentadora Henar Álvarez li va preguntar si ella llegia, fent referència a la polèmica de la influencer, i la catalanaes va limitar a riure's de la preguntai a respondre que sí, que ella llegeix, tot i quemenys del que li agradaria.
A la dona de Pablo Castellanos no li va fer gens de gràcia la pregunta d'Henar Álvarez ni molt menys la contestació de Laura Escanes i va publicar diverses ‘stories’ parlant del bullying. "Si l'acudit es riu d'algú, no és graciós", alhora que afegia que era un recordatori "també vàlid per als adults”.
La Laura re-responia, expressant que la seva resposta "no dona titulars, no em poso en contra de ningú, només parlo de si llegeixo o no llegeixo", assegurant a més que no es podia quedar callada "davant d'aquestes insinuacions" perquè creu que "no es pot jugar a la lleugera amb aquest tema [l'assetjament escolar]”.
Marta Pombo assegura que li genera molta tristesa el que ha succeït entre les dues influencers i demana que es deixi de molestar la seva germana María perquè està embarassada de set mesos i pateix una malaltia degenerativa.
Tot això ha anat a més, i és que Laura Escanes s'ha sumat al nou ‘trend’ de TikTok on dediquen una botifarra a algú. L'ex de Risto Mejide no s'ha callat i ha publicat un comunicat sobre això. "Sempre he estat molt clara amb la premsa i no m'agraden les indirectes. Jo sóc de ser directa. NO HI HA CAP INDIRECTA", comença dient en el text."Si volgués parlar ja hauria dit alguna cosa [...] i no m'interessa ni busco això", explica, alhora que afegeix que està centrada en els projectes professionals que té entre mans, "que són molt més importants i fa molts mesos que hi treballem".
