Ens encanten les bodes. I pels que som weddinglievers, és una benedicció que hi hagi casaments, no només al maig, al juny, al juliol o a l'agost, sinó que la cosa continuï el mes de setembre. Ha passat, per exemple, amb un dels membres dels The Tyets, l'Oriol de Ramon, que s'ha casat aquest cap de setmana amb l'amor de la seva vida, la Judit, en una cerimònia preciosa i una festa posterior de traca, evidentment, amb el nuvi i el seu inseparable Xavi Coca pujant a l'escenari davant la núvia. No ha estat, però, l'única boda que hi ha hagut aquest passat dissabte. Mirin aquestes imatges en un indret preciós a Valladolid:

nuriasecret 1758459262 3726548852712208757 4138997
La Núria Marín i el Nando Escribano, de 'Cazamariposas', de boda IG
nuriasecret 1758459262 3726548852728955303 4138997
La Núria Marín i el Nando Escribano, de 'Cazamariposas', de boda IG
nuriasecret 1758459262 3726548852645061614 4138997 (1)
La Núria Marín i el Nando Escribano, de 'Cazamariposas', de boda IG
nuriasecret 1758459262 3726548852645078760 4138997 (1)
La Núria Marín i el Nando Escribano, de 'Cazamariposas', de boda IG
Nando Escribano i Núria Marín, quan presentaven 'Cazamariposas' Mediaset
Nando Escribano i Núria Marín, quan presentaven 'Cazamariposas' Mediaset

La Núria Marín i el Nando Escribano també han anat de casament. Els dos presentadors catalans estaven radiants en la boda d'un dels membres d'un programa que els fans troben molt a faltar, Cazamariposas, que entre el 2013 i el 2020 es va emetre a Telecinco, sobre el món de les celebrities, el famoseo i els reallities de Mediaset. Bé, ells dos i la resta de companys convidats a la cerimònia i la posterior festa. Fins i tot, els excompanys de programa van preparar una coreografia brutal, envoltats de cadires damunt la gespa on els dos nuvis es van dir el "Sí, quiero".

Com bé diu la Núria, "Aunque cada mariposa vuele a un lugar distinto siempre buscaremos cómo reencontrarnos. ¡El Caza se va de boda! ¡Viva los novios!". En les imatges, es pot veure la parella, els dos protagonistes, l'Orestes i el Manuel, que s'acaben de casar a Valladolid, en presència de tota la troupe del CazamariposasImatges precioses dels dos nuvis, i de tota l'expedició dels companys de programa, embadalits amb la cerimònia i l'amor que es respirava en l'ambient, i fent conya, demostrant com de bé s'ho passaven aleshores fent programa i com de bé s'ho segueixen passant ara.

nuvis
Boda a 'Cazamariposas' IG

I què dir de la festa posterior, un festorro on la Núria i el Nando, els dos presentadors, ella de marró, ell de verd, van pujar a l'escenari i es van posar a cantar, "casi nos matamos, pero fue momentazo", i amb una imatge sensacional amb ell portant un cap de cavall, dándolo todo.

La festa ha estat tan espectacular, que un cop acabada, l'endemà la Núria Marín reconeixia, només acabada de llevar, que "no sé si he despertado de la siesta o he resucitado. Ha sido llegar de Valladolid y echarme a dormir. ¡Qué bien me ha sentado! ¡Y qué finde tan chachi!".

nuria
 

Ens sumem a les felicitacions als nuvis, i com ens agradaria tornar a veure algun dia la Núria i el Nando tornant a presentar junts algun programa.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!