Amb l'arribada de l'estiu comença el compte enrere per una nova temporada televisiva on sempre acaba havent-hi estrenes. Des de la plataforma de 3Cat n'hi ha un de ben sucós acabat de traure del forn que promet i molt. Parlem de La travessa VIP, la quarta temporada del reality d'aventures protagonitzada, per primera vegada, per parelles de famosos del star-system català. Un càsting que va donar molt per parlar i que des de la cadena catalana van acabar anunciant enmig de rumors de possibles noms i fitxatges. Les parelles concursants que formen part d'aquesta primera edició de famosos són: Miki Núñez i Raquel Sans, Neus Rossell i Jair Domínguez, Sheila Casas i Christian Casas, Xavier Coca i Oriol de Ramon, Nerea Sanfe i Carolina Ferre, Víctor Sada i Laia Palau, Carlota Bruna i Gádor Muntaner i Jessica Goicoechea i Natalia Timofeeva. Un total de vuit parelles molt diverses que han participat en aquesta travessa a Mallorca i que, pel que ja hem pogut veure, van fer molta pinya i tenen molt bona relació:

En posar punt final al rodatge d'aquesta temporada, vam poder veure l'harmonia que s'havia format en aquests quinze dies de gravació. La xarxa es va omplir de paraules d'amor i emoció resumint, sense espòilers ni detalls, on veiem que tant els concursants com la presentadora descrivien La travessa com una de les millors experiències de la seva vida i amb frases com: "Aquesta gent val or, m'han robat el cor" o també "Les millors colònies d'estiu", i inclús algunes llàgrimes d'emoció durant l'experiència. Sense fer-nos cap espòiler, tots ells ja han generat molta expectació i ganes per poder veure el programa. De moment, no hi ha data d'estrena, però des de 3Cat ja han publicat les primeres imatges dels concursants. Un vídeo on podem veure l'inici de l'aventura: el dia que van posar rumb a Mallorca per la gravació.


En el perfil de xarxes de 3Cat podem sentir les primeres declaracions dels concursants. La majoria apareixen amb les seves respectives parelles i unes de les primeres a aparèixer per la pantalla són les dues valencianes: Nerea Sanfe i Carolina Ferre; aquesta última feia broma i deia el següent mirant a càmera: "Jo estic cansada i encara no hem començat". A part de bromes, també podem veure les primeres cleques de rivalitat entre concursants. La Laia Palau i en Víctor Sada conversaven en el vídeo quan, de fons, podem veure Neus Rossell xerrant; és just en aquell moment quan Laia Palau parla de les expectatives: "Això ja va en serio, espero que no ens deixeu aquí a alta mar...", i després afegia: "Que la Neus es calli també". Primera cleca entre rivals:
Els nervis estaven a flor de pell i sembla que durant el trajecte a Jair Domínguez i Neus Rossell els va sorgir els primers dubtes: "Hem pensat, poder no hem ficat tot el que necessitàvem a la maleta". D'altres, en canvi, revelaven alguns dels seus trucs de preparació per l'aventura, Raquel Sans i Miki Núñez deien el següent: "M'he estudiat el recorregut de Mallorca, els contrincants també, quins són els punts febles, els punts forts...". Un petit resum d'aquest viatge a Mallorca ple de nervis, emoció i de primeres vegades. Laura Escanes, presentadora, no ha pogut evitar fer una reflexió i comentar: "Molt contents els veig aquí...". El pitjor encara havia d'ocórrer.