TV3 té una graella diària de cares majoritàriament femenines: Ariadna Oltra i Helena García Melero ocupen tota la franja de matins i migdia, i les seves substitutes també són dones periodistes: Marta Carreras i Sara Loscos. Cada dia es tanca amb el MésNit de Marina Romero. El TN Comarques és de Núria Solé i el TN Migdia d'Anna Garnatxe amb Xavi Coral. El Cuines alterna Marc Ribas i Gessamí Caramés. A la tarda Xavier Grasset i Llucià Ferrer obren un parèntesi masculí i després arriba l'Està passant, que és l'únic programa amb dues presentadores: Núria Marín i Natza Farré. Fan un tàndem d'humor que no desentona en un espai que tradicionalment era masculí, des de l'inici amb Toni Soler, Òscar Andreu i Jair Domínguez. Natza Farré ja apareixia fa 25 anys fent de tertuliana a un late night de Toni Soler, el Set de Nit, com ha recordat el nou segell d'humor de TV3, 3CatHumor:

Natxa Farré fa 25 anys, TV3
Natxa Farré fa 25 anys, TV3
Natza Ferré, TV3
Natza Farré, TV3

Natza Farré va debutar fent tertúlia amb Judit Mascó, Manel Lucas, Ángel Pavlovsky i el difunt Papitu Benet i Jornet. Toni Soler en té un bon record i la va fitxar per a l'Està passant, el seu programa previ al TN Vespre on fa temps que triomfa. Natza Farré té 54 anys i a TV3 havia fet alguna cosa com La Nit dels Òscars. Va deixar el programa líder dels migdies a la ràdio, La competència, per nous reptes, i fer TV és un d'ells. Demostra que no cal ser el prototipus de presentadora de tele privada per fer bona tele. Farré acaba de mostrar a Instagram qui és la seva dona, la fotògrafa alemanya Muriel Palma Lömker. Pel seu aniversari penja una preciosa foto juntes, guapes i morenes aquest estiu i una frase mig català mig alemany "Per molts anys, meine liebe ('amor meu' en alemany)":

Natza i Muriel, Instastories
Natza i Muriel, Instastories
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Natza Farré (@natzafarre)

Muriel i Natza estan casades, però no és gens habitual que la presentadora de TV3 mostri la seva vida familiar en públic. Aquest últim dia d'agost i coincidint amb l'aniversari de la seva dona no ha dubtat. La foto és preciosa. A casa hi ha una professional de la fotografia com Muriel, que a banda de fer fotos és una educadora especialitzada en el mètode Montessori. Ha estat mestre de Primària a Suïssa i a Figueres ha estat coordinadora pedagògica de l'Internacional Montessori Institute i editora de llibres infantils. De fotografia en sap com mostra el retrat que li va fer a la Natza Farré per il·lustrar una trobada amb lectors del seu llibre L’última vegada que et dic adeu. Va saber captar-la a la perfecció amb aquest primer pla:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by EL PAÍS+ (@elpaismas)

Natza Farré, una de les moltes cares femenines que han aconseguit fer líder TV3 amb l'espina dorsal d'una cadena: els seus programes diaris. Farré, molt bé.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!