Que aixequi la mà el culer que no estigui il·lusionat amb el Barça aquesta temporada. Probablement, ningú. El conjunt blaugrana ha aconseguit mantenir el nivell de l'any passat i, ahir a la Champions, van tornar a guanyar. Tres punts que se sumen d'un camp complicat i comencen la travessia per la Champions amb molt bones sensacions. En una jornada inèdita, perquè es jugava dijous, Europa esperava al Barça, per veure el nivell, i van postular-se com un dels equips preferits per guanyar el títol. Qui també esperava l'hora per veure l'equip van ser tots els culers, que vestits de blaugrana, van pintar la ciutat de Barcelona. Una que no es va desenganxar de la samarreta durant el dia d'ahir va ser una de les artistes amb més futur del panorama musical català: Mushka.

Mushka / YouTube
Mushka / YouTube

La cantant duu a l'esquena algunes de les cançons catalanes més escoltades i, cada vegada que sona per la ràdio, fa ballar samba a tots els oients. Mushka és el Lamine Yamal de la música catalana, perquè és jove, perquè té un talent espectacular i perquè amb la seva curta edat ja és tota una estrella. Enganxada al micròfon com en Messi a la pilota, la cantant apareix als escenaris amb ganes de fer màgia com Ronaldinho i ballar com Neymar. Òbviament, ho aconsegueix i té els seguidors enamorats amb les seves melodies. A part de brillar amb un talent espectacular per la música, Irma Farelo destaca per un altre adjectiu que la descriu a la perfecció: culer. Sí, la cantant és una fidel seguidora de l'equip blaugrana i, ahir, va mostrar la seva passió a La tarda de Catalunya Ràdio, en què van fer una prèvia molt ben acompanyats.

Vestida amb la tercera equipació culer, Mushka va decidir anar de gala a l'estudi de ràdio i va fer una confessió espectacular. Atents a la seva conversa amb en Francesc Garriga, perquè així viu l'artista els partits del conjunt culer. El periodista comença preguntant: "Com vius els partits tu? Ets de cridar, de posar-te nerviosa, d'insultar el rival... Com et comportes? Si no hi ha càmeres mirant i estàs tu tranquil·la". La cantant somriu i respon: "Jo soc molt eufòrica. O sigui, estic a tope. És veritat que abans no anava mai de petita al camp, llavors ara que hi puc anar, hi vaig amb els meus amics i em torno boja, però perquè m'ho passo superbé. Ara, l'endemà no tinc veu, no tinc res...".

Mushka amb una bufanda del Barça / Instagram
Mushka amb una bufanda del Barça / Instagram

Encara que sigui una artista amb totes les lletres de la paraula, Mushka es deixa les cordes vocals cada vegada que va al camp a veure el Barça: "Literalment acabo sense veu, sense res, però me la jugo, sí, sí...". Els partits que fa el conjunt culer aquesta temporada ho valen, però bé, que no es posi concerts dies després de partits importants. Mushka, artista, crack i culer, quina joia.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!