Des de la premsa rosa ens encanta seguir les vides amoroses i les trames dels nostres famosos, però si haguéssim d'escollir una VIP que aixeca passions cada vegada que viu un canvi o alguna novetat, escolliríem indubtablement la d'Aitana. La cantant té moltíssims fans i sempre genera expectació en cada moviment de la seva vida: sigui en l'estrena d'un nou disc, o per algun detall de la seva vida personal. L'any 2025 ens va regalar un any molt sucós amb grans estrenes com Metamorfosis, el seu documental per Netflix, el seu quart disc Cuarto Azul, tres concerts espectaculars i una història d'amor que tots vam seguir al detall, la seva relació amb Plex. Conèixer els secrets de la vida sentimental d'Aitana sempre ha estat un repte per tots els seus fans. Hi ha hagut èpoques en què no s'ha amagat gens sobre les seves relacions, d'altres on semblava que no volia confirmar cap detall d'aquesta i ara, està en un moment en què sembla que li rellisca tot i que, inclús, gaudeix d'estar controlant la narrativa de la seva relació amb en Plex. Ara bé, per molt enamorada que estigui, mai podrà esborrar mediàticament els altres dos homes que han format part de la seva vida: Miguel Bernardeau i Sebastián Yatra, els quals s'han fet virals aquest cap de setmana. Atents.

Aitana y Miguel Bernardeau / Gtres
Aitana i Miguel Bernardeau / Gtres
Aitana i Sebastian Yatra / Instagram
Aitana i Sebastian Yatra / Instagram
Aitana i Plex   Instagra
Aitana i Plex / Instagram

Tots sabem que Aitana està molt i molt feliç de la mà d'en Plex, el youtuber amb qui va coincidir al Japó i amb el qual va tenir una gran complicitat des del minut u, ja ho vèiem a través de les imatges. Tot i això, com bé dèiem, el seu passat sempre l'acompanyarà i aquest cap de setmana ha succeït una casualitat, que torna a col·locar el seu nom en molts titulars. Mentre ella tot just acaba d'estrenar un avió amb el seu nom, i ha donat la benvinguda a Núria Carreras, la seva nova assistent personal, a París succeïa una coincidència que ni els seus fans, ni els amants del safareig, podien deixar escapar de mencionar. La setmana de la moda de París reuneix a moltíssimes celebritats internacionals de diferents àmbits i sectors, i concretament, a la desfilada d'Hermes, han fet asseure ben bé junts a Sebastián Yatra i Miguel Bernardeau. Tots dos exitosos en el seu sector i units per una etiqueta que els unirà per sempre més: exparelles d'Aitana. 

Sebastián Yatra a la setmana de moda de París / Gtres
Sebastián Yatra a la setmana de moda de París / Gtres
Miguel Bernardeau a la setmana de la moda de París / Gtres
Miguel Bernardeau a la setmana de la moda de París / Gtres

Des de l'organització van creure que era bona idea que Bernardeau i el cantant colombià coincideixin a la desfilada i fent-los seure gairebé al cantó. Entre els dos només els separava una altra persona, que, evidentment, ha quedat eclipsada per aquesta coincidència. Veure'ls als dos ex d'Aitana asseguts gairebé junts ha fet incendiar la xarxa i, clarament, ens ha regalat un vídeo de Javi Hoyos analitzant tots els detalls amb lupa. En el vídeo es pot veure que cada un estava molt atent a la desfilada, els looks i els models, i que, sobretot, estava concentrat en gravar amb el mòbil per fer bon contingut. Només hi ha un petit moment en què sembla que les seves mirades podrien coincidir, però, es veu clarament que no interactuen. 

@javihoyosmartinez Miguel Bernardeau y Sebastián Yatra, juntos en el desfile de Hermes #miguelbernardeau #aitana #sebastianyatra #hermes ♬ sonido original - JaviHoyos

Tant l'actor fill d'Ana Duato com el cantant colombià, van viure una història d'amor amb la cantant. Dues relacions ben diferents, però que van anar seguides i, a més, amb molta polèmica. Aitana era una gran amiga de Yatra quan estava amb Miguel Bernardeau i poc després de trencar amb l'actor, ja se la va relacionar amb el cantant colombià, despertant els rumors que li havia sigut infidel a l'actor amb el seu gran amic. Un temps més tard, vam conèixer que Aitana i Yatra van trencar, i en el documental, quan s'havien tornat a reconciliar, vam poder confirmar que aquella segona oportunitat no va funcionar. Ara, Aitana està enamoradíssima de Plex i ambdues històries del passat, ja han quedat completament oblidades per a ella, però no per la premsa rosa, qui sempre els acabarà relacionant amb aquesta etapa de la seva vida.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!