L'endemà del 6-D tocava analitzar el discurs del rei als matinals de TV, però Susanna Griso i Ana Rosa han fet pont i no treballen. Quan el gat és fora les rates fan festa i Juan Carlos Monedero ha pres el control d'El programa de AR per atacar Felip VI sense pietat. Aquest és el vídeo:
Las mentiras del rey en el aniversario de la Constitución según Monedero #AR07Dhttps://t.co/glFcTy1fYU pic.twitter.com/awPQSJ1Q5v
— El programa de Ana Rosa (@elprogramadear) 7 de desembre de 2018
"Me molesta que el Rey mintiera ayer. Me duele porque ese ánimo ocultador lo hizo por ignorancia o por dolo, con lo cual no puede llamársele El Preparao". Monedero ataca on fa més mal, en el sobrenom de Felip VI. Si a Joan Carles l'anomenen "El Campechano" a Felip li diuen "El Preparao" perquè va estudiar no sabem quantes carreres alhora, cosa que ha quedat desmentida anys després.
Telecinco
Segueix el fundador de Podemos: "Mintió. Explicó la Constittución a nños pequeños, que no se puede tocar. Dijo que era la primera Constitución que no se imponía, la de 1931 tampoco se impuso. Ya está bien de tergiversar la historia para que parezca que la II República no existió en nuestro país. También dijo que los pactos de Moncloa los apoyó todo el espectro político y social y la patronal no lo hizo".
EFE
Letícia aplaudia el seu marit i els espectadors d'Ana Rosa aplaudeixen Vox a qui prefereixen abans que Monedero:
Monedero!!sois vosotros los que dais miedo no vox
— Pompeya (@pompeya461) 7 de desembre de 2018
Monedero te podías haber duchado antes de salir en pantalla
— carmen toledo cruz (@carmenchikobamb) 7 de desembre de 2018
Y a este señor,colaborador del programa o lo que sea,no se le puede decir que vaya arregladito y no que parece que se acaba de salir de la cama y ni se ha duchado?
— Ana, solo Ana (@anajm_77) 7 de desembre de 2018
Calla gafitas eres asqueroso tu y el coletas
— Pompeya (@pompeya461) 7 de desembre de 2018
Ana Rosa blanqueja Abascal i els seus espectadors denigren Monedero. S'estranya?