Tots els eurofans ja estan preparats per veure brillar a Melody al St. Jakobshalle de Basilea, davant de tota Europa. La rumbera complirà el seu somni d'actuar a Eurovisió després d'una llarga trajectòria i molts anys d'esforç. Si més no, el seu camí per arribar a ser la representant ha sigut dur i costós, més o menys com una prova del Joc del Calamar, la famosa sèrie de Netflix. Aquesta referència no ens l'hem pas inventada, qui va originar aquesta metàfora fou la mateixa empresa de Netflix. I és que, l'any 2022, quan la primera edició del Benidorm Fest convertia a Chanel en la representant espanyola, la plataforma va promocionar el festival amb un anunci divertidíssim on apareixia Chanel, amb Melody, la seva rival. Aquest és el vídeo que es va fer viral: 

Aleshores, Melody no passava la prova, però ara, tres anys més tard, Netflix ha volgut refer l'anunci amb noves referències i personatges que adornen a la perfecció aquest camí de Melody fins a Eurovisió. Atents. El vídeo comença amb una Melody valenta, que assegura que vol tornar a començar el joc, aquest cop té altres contrincants. En el vídeo apareixen JK Bello, Daniela Blasco, companys d'edició del Benidorm Fest, i amb ells Jorge González i Sara Deop, concursants del Benidorm Fest d'altres edicions. En el guió tots tenen una frase que fa referència a les seves cançons, i en la primera prova eliminatòria, només se'n salven tres, JK Bello, Daniela Blasco i Melody, ja que els dos altres, van participar fa altres anys. Altrament, en les proves podem veure-hi a dues superiors, de les quals coneixerem més endavant el seu rostre. Aquests són alguns dels fragments d'aquesta primera part de l'anunci. 

Imatges videoclip Melody Netflix
Imatges del vídeo de Melody amb Netflix i altres companys del Benidorm Fest 
Imatges video Melody Netflix
Imatges del vídeo de Melody amb Netflix i altres companys del Benidorm Fest 

A la següent prova, només queden tres i les dues superiors disparen a JK Bello (just el que va quedar en tercera posició al Benidorm Fest) És aleshores quan només queden dues dives, i mentre Daniela Blasco no para de ballar el seu Uh Nana, queda eliminada. És just en aquell moment quan Melody es troba cara a cara amb un personatge que ha format part d'un dels moments més virals de la seva promoció en el festival: Jedet, la influencer que a la catifa vermella dels Goya, va demanar si us plau, que Melody parés de cantar l'estrofa de la seva cançó. En el vídeo de Netflix, Jedet torna a demanar-li que es pari de cantar, i és aleshores quan Melody li respon amb el famós pas de l'helicòpter, fent-la enlairar: 

Imatges video Melody Jedet Netflix
Jedet aparició sorpresa en el vídeo de Netflix d'Eurovisió 
Imatges video Melody Jedet, resposta Netflix
La resposta de Melody amb el seu pas d'helicòpter / Netflix

Aquí no acaben les referències perquè, quan semblava que guanyava es troba amb Soraya Arnelas, artista que la va vèncer l'any 2009, quan Melody també va presentar-se per ser candidata d'Eurovisió. Aleshores va ser el torn de Soraya, però ara li toca a Melody: "Ahora soy yo la que tiene un truquito" li diu La de los gorilas. Per últim, i no menys important, Melody es troba amb Maria Eizaguirre, la directora de continguts de RTVE i la persona que l'acompanyarà en tot el camí fins la gran final d'Eurovisió, a més, ja li comença a donar pistes que cal retocar la seva cançó. 

Imatges video Melody Soraya Arnelas, resposta Netflix
Soraya Arnelas, aparició sorpresa vídeo de Netflix
Imatges video Melody Maria Eizaguirre, resposta Netflix
Maria Eizaguirre, última convidada del vídeo Netflix

Una segona part del Joc de calamar de Melody que acaba amb el final més dolç... Melody demostrant que és una diva, valenta i poderosa. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!