Hi ha personatges televisius que compleixen a la perfecció l'estereotip de que els "mediàtics" només saben "vivir del cuento". Aquesta s'ha convertit en la forma de vida de la madrilenya Marta López Gil, exconcursant de Gran Hermano 2 (2001), col·laboradora (mediocre i insubstancial) de programes i realities a Telecinco i, tachán tachán, "empresària". Empresària de què, es preguntaran. Entre d'altres coses, el que fa és promocionar via xarxes tot allò que li ofereixin. Una "teletienda" de carn, ossos i operacions estètiques patrocinades. Aquesta és una de les últimes meravelles que vol fer-nos comprar des del seu Instagram: Una màquina que faria les delícies de Javier "Tableta" Cárdenas.
En veure na Marta un pensaria que s'ha quedat clapat davant la tele a les 4 de la matinada. La diferència és que, en el seu cas, l'emissió mai no s'acaba. Tot el dia donant la tabarra amb maquinetes per fer abdominals sense suar una gota, aparells per fer massatges a les natges amb forma d'estoreta de ratolí, productes per aprimar-se, cotxes, samarretes, botigues d'alumini o pongos variats.
@martalopeztv
És el basar López, el lucratiu i de vegades enganyós estil de vida que substitueix la manca d'interès que desperta entre l'audiència (i mira que s'esforça). Esperem que els calerons que li reporti això de ser dona-anunci li pugui fer oblidar el reguitzell de crítiques de la xarxa, que la considera una "estafadora".
@martalopeztv
Llegíem fa unes setmanes que Marta López "harta de las críticas, publica una desgarradora carta en sus redes sociales". Allà es queixava precisament dels seus detractors, que no veuen correcte que promocioni fins la seva ombra. Ja es veu que pren nota i que està molt preocupada. Estarà reflexionant mentre "fa abdominals" i compta les monedes que li paguen per les seves performances.