Una de les fotos més icòniques dels darrers temps, en clau culer, és, sense cap mena de dubte, aquesta que il·lustra aquesta peça de Marc Casadó a Canaletes després de proclamar-se campió de Lliga. Una imatge brutal, d'un jugador del primer equip del Barça, anant a celebrar com toca un nou títol blaugrana, barrejant-se amb tots els aficionats i joves seguidors, com si fos un més, que de fet, és una de les claus d'aquest Barça de Flick, que mig equip són nanos culers que han crescut estimant el Barça i que si no fossin jugadors del Barça, estarien a Canaletes celebrant. Com va fer ell. Una cara d'eufòria i felicitat absoluta.
Han estat dies d'emocions, de passió blaugrana, de felicitat absoluta, de celebració, als vestidors de Cornellà, a la de l'Estadi Olímpic, als carrers de Barcelona amb la rua o aquest dimarts anant a sopar tota la plantilla per celebrar-ho.
Després de tantes estones amb els seus estimats companys, als quals adora, i amb qui comparteix hores i hores d'entrenaments, de moments al vestidor, de partits, de viatges i de celebracions, Casadó ha buscat un forat al seu dia a dia per anar a celebrar molt més en calma el bon moment que està vivint. Un moment de pau, de tranquil·litat i d'amor amb la seva parella i el seu gosset. El Marc va presentar en societat la seva xicota, la Noa Brea, amb una foto on se'ls veu a tots dos davant d'un mirall i amb el seu gosset. Després, la vam veure celebrant títols a peu de gespa.


Com dèiem, el genial mig centre del Barça, aprofitant una estona lliure un cop s'han proclamat campions de Lliga, ha fet una escapadeta romàntica a un dels racons més bonics de Catalunya. La zona dels gorgs de Sadernes o el salt del Brull, a la preciosa Garrotxa, una de les zones més meravelloses d'aquest país preciós que tenim. Una zona on el bo d'en Marc no ho ha dubtat gens ni mica a l'hora de capbussar-se, sense por a la temperatura de l'aigua, i amb el seu gos, que l'animaló també ha decidit remullar-se. Una jornada sensacional, un premi a una temporada on l'equip ha estat excels, i on ell també ens va enamorar als culers, amb l'única llàstima de la lesió que l'ha tingut apartat la segona meitat de temporada.
casadó papai de pet! 🐶🤍
— Marc Casadó Brasil (@marcasadobr) May 19, 2025
📷: marccasado via stories. pic.twitter.com/OjIKoNVkLC
lindinhos demais!
— Marc Casadó Brasil (@marcasadobr) May 19, 2025
📷: noaabrea via stories. pic.twitter.com/4H29AeHb3m
uma segunda feira curtindo com sua namorada e o seu pet! 🤍
— Marc Casadó Brasil (@marcasadobr) May 19, 2025
📷: marccasado via stories. pic.twitter.com/GZLYhsSG9v
Marc Casadó enamora. Com la Garrotxa.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!