La parella que formen Mapi León i Ingrid Engen és una de les més boniques i que més emocionen els aficionats culers. L'aragonesa i la noruega, des que van coincidir al vestidor blaugrana, es van conèixer i es van enamorar, no se separa. Ara, però, el futbol ha decidit que els seus camins professionals se separin, però això no serà impediment perquè segueixin la seva preciosa relació de parella que tenen des de fa temps. Amb la Mapi a Barcelona, al Barça, la seva companya ha fitxat enguany per l'Olympique de Lió, però ja faran tot el que calgui per buscar temps per estar juntes quan hi hagi aturades o quan els seus compromisos professionals ho permetin. De moment, la central va anar a veure la seva xicota a Suïssa, quan la seva selecció estava disputant l'Eurocopa que s'acaba aquest diumenge amb la gran final entre Espanya i Anglaterra.

Mapi León, anant a donar suport Ia seva parella, Ingrid Engen, a l'Eurocopa de Suïssa IG
Mapi León, anant a donar suport a Ia seva parella, Ingrid Engen, a l'Eurocopa de Suïssa IG
Mapi León, anant a donar suport a Ia seva parella, Ingrid Engen, a l'Eurocopa de Suïssa IG

Amb Noruega eliminada, la Mapi i l'Ingrid han fet via i han començat les seves vacances, que de moment, les ha portat a una ciutat que coneixen prou bé, a Barcelona. Aquí, les dues han seguit enamorant al personal, anant a sopar, passejant pels jardinets de Gràcia i sent igual de còmplices com ens tenen acostumats. 

Mapi León i Ingrid Engen, a Barcelona IG
Mapi León i Ingrid Engen, a Barcelona IG
Mapi León i Ingrid Engen, a Barcelona IG

Fa poc, a la Mapi li van fer una entrevista-test de preguntes i respostes ràpides. Preguntes de caràcter futbolístic. Reconeix que al vestidor, amb les companyes que millor s'entén, Ingrid a banda, és amb la Patri Guijarro i amb l'Alèxia Putellas o ha parlat de diferents rivals i moments meravellosos viscuts amb la samarreta blaugrana. Després, però, a casa, la Mapi ha volgut seguir responent més dubtes sobre ella mateixa, preguntes que en aquest cas, li han fet els seus seguidors a xarxes. Preguntes de tipus més personal, on l'extraordinària jugadora no ha tingut cap problema en parlar de les seves preferències, sensacions i gustos i, evidentment, de la dona de la seva vida. Així, els fans han volgut saber com es prepara físicament durant les vacances, i ella reconeix que "desconectando, pero sin desconectar, descansando, pero a la vez, pensando en comer y tener una vida saludable". I el moment en el qual ha emocionat més ha estat quan li han preguntat per les tres coses que l'ajudarien a sobreviure si se n'anés a una illa deserta"Agua, comida e Ingrid".

 

Els culers, fosos d'amor. Una Mapi que també ha reconegut que li agradaria tornar a molts dels llocs on ha estat i que no ha pogut visitar com li hagués agradat, que porta diferents anells per diferents motius, per la seva mare, per estètica o un que els hi mesura diferents aspectes, i ha mostrat el tatuatge espectacular que té on es veuen els seus pares quan eren joves... "creo que el significado se da por hecho".

 

Veurem ara on va la parelleta de vacances, després de coincidir a Suïssa o ara a Barcelona. Segur que allà on vagin, una cosa està clara: el millor de tot serà anar juntes i seguir vivint aquest amor meravellós que es tenen l'una a l'altra i que la temporada vinent les tindrà, no en una illa deserta, però sí a Barcelona i a Lió.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!