Anar a entrenar la pròxima temporada serà una mica més complicat per a Mapi León. La defensa del Barça ha vist aquest final de temporada que el seu amor nascut i crescut a can Barça li marxa de casa. Sí, Ingrid Engen, després de 4 temporades amb els colors blaugrana, marxarà a buscar més oportunitats a l'OL Lyonnes, que serà entrenat per un tècnic que coneix de ben a prop, Jonatan Giráldez. D'ençà que el seu antic entrenador va marxar del club i amb la recuperació de Mapi León, a poc a poc, a la noruega se li van anar tancant les portes d'un lloc a l'onze titular. Els rumors d'una possible sortida feien tenir el cor en un puny a tots els culers i en un comunicat va fer caure les llàgrimes als fanàtics més intensos.

Sí, després de donar les gràcies al Barça i a tots els membres de l'equip que han fet la seva carrera possible, la jugadora va marxar del club amb les butxaques plenes de títols, la memòria plena d'experiències i el cor ple d'amor. Òbviament, a l'hora d'acomiadar-se, no va oblidar-se de Mapi León a qui li va dedicar aquestes paraules: "A la Maria: Gràcies per ser el millor suport a la vida, i sempre estaré agraïda a Barcelona per haver-me portat fins a tu". És un fet, la parella estarà separada aquesta temporada, però es continuarà estimant com la que més des de la distància. Ara, que s'està disputant l'Eurocopa femenina, Ingrid Engen juga per la selecció noruega i no us penseu que Mapi s'ha quedat a casa amb els braços plegats veient-la jugar, perquè sí, la futbolista també ha viatjat a Suïssa, molt ben acompanyada, per veure-la i gaudir del país en el seu temps lliure.

Les dues protagonistes ens han deixat instantànies espectaculars a la grada d'un camp de futbol, però Ingrid ha mostrat un moment molt més especial: la trobada de Mapi amb els seus sogres. Efectivament, la protagonista ha anat a veure a la nòvia a Suïssa i ho ha fet, ni més ni menys, al costat del que ja és família. La imatge és espectacular, perquè, a part de veure a la Mapi amb una samarreta de la selecció noruega, sembla que tots van anar junts d'excursió a l'hotel de concentració de la Ingrid, lloc on es van fer una fotografia abraçats. La Mapi, de fet, amb la mateixa samarreta, va asseure's amb els aficionats noruecs de la selecció, on no va passar desapercebuda.


El gest de Mapi ha enamorat a tots els fanàtics de la parella i, de fet, ha mostrat amb poques hores com portaran la relació a distància. Per molt que una o l'altra tinguin partits, les dues protagonistes es visitaran en els seus dies lliures i s'animaran l'una a l'altra fins al final. Això sí, ens freguem les mans amb la possibilitat que el Barça s'enfronti a l'OL Lyonnes la pròxima temporada, perquè les dues jugadores hauran d'escollir pels seus interessos. Ingrid Engen i Mapi León sempre enamoren perquè són autèntiques, culers i s'estimen molt.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!