La mort de Toni Cruz ha agafat tothom desprevingut a causa de l'absoluta discreció amb la qual va portar el seu càncer. Ara alguns amics han explicat com va anar tot. Toni Clapés va ser un dels deixebles de Cruz, contractat als inicis de Crónicas marcianas, quan el programa era d'humor amb imitacions a càrrec de Manel Fuentes i Clapés. Després va arribar Carlos Latre i el paper de tots dos catalans va desaparèixer. Clapés, que sí va anar al funeral, va entrevistar un amic de Toni Cruz, directiu de Gestmusic, Jordi Bosch, que va relatar a Versió RAC 1 que Cruz va comunicar als seus amics més íntims el càncer que patia només tres o quatre mesos  abans de morir. El càncer va anar molt ràpid. Hi ha una altra dada que fins ara no s'havia publicat i és de justícia que quedi reflectida. L'última parella de Toni Cruz, la vídua, no va ser Mònica Carbonell, cap de càsting d'OT.

Toni Cruz i Mònica Instagram
Toni Cruz i Mònica Instagram

Sílvia Taulés va explicar a Vanitatis que Mònica Carbonell, que té multitud de fotos amb Toni Cruz a Instagram, va ser l'última nòvia coneguda de Cruz i que van trencar la relació dos anys abans de la mort del productor televisiu sense cap explicació. La seva presència al funeral, de bracet de la també molt propera al difunt Noemí Galera, donava a entendre que ella havia estat l'últim amor de Toni Cruz. Però no és així. Segons va revelar Josep Maria Mainat al funeral, Cruz va morir molt enamorat i amb grans plans amb la seva nova parella. Mainat va expressa l'enveja que li tenia al seu amic íntim per la sort que havia tingut amb les dones, cosa que no es pot dir de Mainat, casat tres vegades i amb l'última dona a la presó per haver-lo intentat assassinar, Angela Dobrowolski. Qui ha estirat aquest fil és Lorena Vázquez d'El Periódico que ha explicat qui és la vídua de Toni Cruz.

U587904 009
Amics de Toni Cruz al funeral, GTRES

 Lorena Vázquez: "En el funeral de Toni Cruz con todos sus amigos hubo cierto malestar porque se dio mucho protagonismo a Mónica Carbonell, la que fue su pareja durante muchos años, como si fuera la viuda. Per cuando Toni Cruz falleció tenía nueva pareja, llevaba tiempo con una chica, una productora, que también estaba en el funeral y fue la persona que acompaño a Toni Cruz hasta el último momento. Pese a  que Mónica Carbonell fue la expareja más conocida, Mainat quiso recordar que Toni no estuvo solo en ningún momento, que murió muy enamorado, que la enfermedad le llegó en un momento dulce a nivel sentimental. Esta productora de TV que acompañó hasta el último día a Toni Cruz quiere mantenerse al margen, no ser un personaje, quedarse en el anonimato y no dar su nombre". 

Molts anys compartits amb Carboenll, ni rastre de la mare dels seus dos fills i ni rastre de l'últim amor de la vida del gran Toni Cruz, una noia discreta, de televisió, que ha tingut la sort d'aprendre del millor que, ara sí, descansa en pau.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!