Finalment els xeics s'han sortit amb la seva i després de molts anys i despeses milionàries, multimilionàries, fitxant jugadors i més jugadors durant una dècada, han aconseguit la tan preuada Champions. Ha hagut d'arribar un dels millors entrenadors del món, Luis Enrique, i han hagut de fer un EQUIP, sense individualitats, perquè el PSG s'hagi proclamat finalment el rei d'Europa. Pel conjunt francès han anat passant estrelles rutilants com Messi, Mbappé, Neymar i companyia, però ha estat enguany quan han guanyat la tan preuada orejona davant d'un Inter de qui no van tenir pietat. Un 5 a 0 brutal, la golejada més gran en la història en una final de Champions, i el PSG, campió de la Champions.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paris Saint-Germain (@psg)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paris Saint-Germain (@psg)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paris Saint-Germain (@psg)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paris Saint-Germain (@psg)

Bogeria del conjunt francès a la gespa un cop va acabar el partit, amb els jugadors eufòrics aixecant el trofeu, i amb un protagonista destacat. Luis Enrique és un geni i ha aconseguit el que semblava impossible: ser el segon entrenador de la història, després de Guardiola, en aconseguir un triplet amb dos equips diferents. Ho va fer amb el Barça fa deu anys i ho ha repetit ara amb el seu equip actual. L'asturià, feliç i amb un somriure d'orella a orella, va emocionar els seus aficionats, a molts culers i al món del futbol en general quan celebrava el títol a peu de gespa amb una samarreta de la fundació de la seva filla Xana, que va morir de manera cruel de càncer amb 8 anys. 

Un Luis Enrique que tot i ser el més feliç del món per l'èxit aconseguit, no va perdre en cap moment l'essència del que el caracteritza. Un caràcter fort, sarcàstic i que quan ha de dir alguna cosa, la diu, no es calla, i va repartint i cobrant factures a tort i a dret, especialment a la premsa, on no té molts amics, precisament. Però una de les que sempre ha tingut enfilada és la madridista Susana Guasch, amb qui anys enrere ja se les va tenir quan ell era entrenador del Barça.

I aquest dissabte, en l'entrevista prèvia per Movistar+, amb ella, Mónica Marchante i Álvaro Benito, va estar meravellós dient per què havia accedit a ser entrevistat. O millor dit, per qui. Fent broma amb l'ex madridista Álvaro, va humiliar Guasch dient-li, entre rialles iròniques, que si estava allà no era precisament per ella: "Vengo por Mónica, ¿eh?, ya lo sabéis todos. Para Alvarito, menos... y por ti poco, por ti poco". La xarxa, embogida:

Luis Enrique, desfermat.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!