Aquesta setmana se celebrava un esdeveniment molt famós de la marca d'uns productes de cabells que sempre s'encarrega de donar el tret de sortida al Nadal. Ens referim a una trobada d'influencers organitzada per la marca GHD, que significa Good Hair Day, en català bon dia de cabells, es tracta d'una reunió on es promocionen els productes i lots nadalencs de la marca on sempre assisteixen les influencers més famoses de l'any i on, clarament, hi ha un dress code a seguir. Una cita important que estava marcada al calendari de moltíssimes reines d'Instagram com Dulceida, Lola lolita, Violeta Mangrinyan, María Pombo i, atenció, Laura Escanes. Quedem-nos amb aquesta última, ja que, tot i ser una de les grans convidades VIP de l'acte i rebre la invitació, aquest any no ha pogut quadrar l'agenda, ja que ja se n'ha anat de viatge amb Jessica Goicoechea. Ara bé, no sabem si ha sigut pura casualitat, o la presentadora de 3Cat, ha procurat evitar assistir al dia més important per la marca de cabells... Atents.

Fa tan sols unes setmanes, Laura Escanes i María Pombo protagonitzaven una gran polèmica que les enfrontava públicament i que ens trencava totalment amb la seva amistat. Les dues reines d'Instagram que, des d'aleshores, havien sigut molt amigues, es dedicaven indirectes de forma pública, apareixent en moltíssims titulars, com, per exemple, és d'aquí d'EN Blau. És arran d'aquesta disputa que tothom, especialment els periodistes i seguidors d'aquesta trama, teníem ganes de viure aquest esdeveniment de GHD on tindríem un retrobament assegurat, ja que, Pombo és ambaixadora de la marca i Laura Escanes també fa publicitat amb aquesta. Llàstima, però, que en arribar el dia, la catalana va publicar per la xarxa que no podria assistir a l'acte perquè se n'anava de viatge amb Jessica Goicoechea al Brasil. Molt fort. No sabem exactament si la catalana ho havia planejat expressament, o si senzillament, els plans havien coincidit, però l'escapada de protagonitzar el retrobament més tens de tot.


Laura Escanes publicava que agafava un avió amb Jessica Goicoechea fins al Brasil i ja tenim les imatges dels seus primers dies pel país. Com no podia ser d'una altra forma, es tracta d'un viatge de guapes patrocinat per Iberia que consisteix a conèixer algunes de les zones com Fortaleza, fer-se fotografies per Instagram, continuar entrenant per mantenir la línia, fent contingut per tenir els milions de seguidors que acumulen, ben entretinguts. Ara que amb les seves dues cares perfectes, no costa massa. Laura Escanes ja ha publicat alguns dels moments d'aquest viatge: els paisatges espectaculars, els primers selfies al mirall amb la seva gran amiga, molta aigua de coco, entrenaments, i també com els hi està pujant el bronzejat a la pell:



Finalment, ens hem quedat sense retrobament entre María Pombo i Laura Escanes, ara bé, algun dia o altres les seves agendes es tornaran a fusionar, i allí sí que veurem com ho gestionen i en quin punt està la seva relació. De moment, ens hem de conformar amb el viatge d'aquestes dues perfectes.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!