Èxit apoteòsic de La Marató de TV3 per la COVID. Un any difícil sense actes multitudinaris i demanant diners per una vacuna que ja s'ha trobat. L'important era el gest i els espectadors de TV3 no han fallat: més de 10 milions de recaptació i més de 20% de share. Programa més vist de totes les cadenes amb un gag de prime time apoteòsic. Cliqueu damunt la foto:

vull ser covid free

Jordi Basté com Freddy Mercury, TV3 (Clica la foto per veure el vídeo)

El programa aconsegueix que les quatre patums cantin amb autotune perquè desafinen d'allò més. Que Rosel faci el que mai va fer a FAQS, posar-se rulos, que Basté i Terribas en pijama desafinin i que Raquel Sans canti molt bé. El guionista, Ernest Cauhé, cola criatures i patums mèdiques (Mitjà, Trilla, Argimon, Padrós) i dos extres: Núria Feliu i Patri Jordan.

nuria feliu tv3

Núria Feliu a Jo vull ser COVID free, TV3

Un dels morbos de la nit era veure les dues presentadores de FAQS: Rosel i la seva substituta Cris Puig. Van participar a altes hores en un joc i va ser estrany: no es van ni mirar. Però comparteixen plano anys després del canvi:

94 Joc amb Cristina Puig, Tomàs Molina, Espartac Peran i Llucià Ferrer

Cris Puig i Laura Rosel per fi juntes a TV3

El programa arrasa en la comparació amb l'Estat: mai ningú recapta tants diners en una telemarató. I pel que fa a les audiències el 20,3% durant tantes hores ensorra els altres programes de la competència: Tu cara me suena 14,2% o La casa fuerte 12,8%. El que és a la caixa forta són els 10 milions per lluitar contra el coronavirus. TV3 se supera cada any. Molt bé.