Per a la majoria, l'èxit és un assoliment després de diverses dècades de treball incansable. Però hi ha qui aprofita la seva passió i assoleix els seus somnis a edats primerenques. És el cas de Kylie Jenner, coneguda mundialment com una de les joves més acabalades dels Estats Units. Ara té un nou mercat per explotar, el dels perfums. Definitivament, tot el que toca es converteix en or.

Quan tenia 17 anys, el 2014, Kylie Jenner va fer els seus primers passos al món empresarial amb el suport de la seva mare, Kris Jenner. Va llançar Kylie Cosmetics, una col·laboració amb Seed Beauty en què va invertir els seus propis ingressos com a model. El primer producte va ser un trio de llapis labials que va sortir a la venda el 2015, va resultar un èxit immediatament. En els primers 18 mesos de vendes, l'empresa va generar 420 milions de dòlars (387 milions d'euros) de benefici. El 2018, Forbes va anunciar que era la persona més jove en acumular un patrimoni de 900 milions de dòlars (830 milions d'euros, aproximadament).

El 2019, el gegant francès Coty va adquirir el 51 % de l'empresa que va ser valorada en 1200 milions de dòlars (1106 milions d'euros). Això va suposar que Jenner fos nomenada com la multimilionària "feta a si mateixa" més jove. Tanmateix, en 2020 Forbes li va retirar el títol i va explicar que els nombres havien estat manipulats per l'equip de la socialité. Actualment, està entre les 5 dones milionàries dels Estats Units, però amb un patrimoni més 'baix' i un nou projecte entre mans.

Kylie Jenner llança un perfum i el pronòstic indica pluja de zeros

De què fa olor Kylie? Quina és la seva olor favorita? Estàs de sort, tens l'oportunitat de comprovar-ho pel teu compte. Recentment, l'empresària va llançar la seva fragància anomenada Cosmic Kylie Jenner. "Fora d'aquest món", és així com va descriure el seu perfum a Refinery29. Ha costat dos anys arribar al resultat final, ja que aquest disseny és la suma de molts esforços. El producte havia de ser òptim, per la qual cosa va ser molt exigent fins a estar completament satisfeta. "M'encanta, a tots els encanta, així que només he de donar-li llum verda. He de fer-ho", va comentar.

En l'entrevista amb l'esmentat mitjà va confessar que la idea de crear la seva pròpia aroma va sorgir d'una col·laboració que va fer amb Kim Kardashian el 2019. En aquest llavors, es tractava de tres perfums: Red Lips, Pink Lips i Nude Lips. Està de més dir que va ser un èxit absolut i una experiència divertida per a la millor del clan K. No obstant això, el seu debut en aquest mercat ve carregat d'un significat especial. La inspiració de l'aroma ve de la seva mare, Kris Jenner, qui utilitzava un perfum floral i que es va quedar gravat en la seva memòria des de petita.

No hi ha dubtes que l'influencera aconseguirà engrossir el seu compte bancari amb aquest nou projecte. Els preus van des de 48 dòlars (44 euros) el perfum de 30 ml a 78 dòlars (72 euros) el perfum de 100 ml. Desprèn una olor dolça, càlida i 'addictiva'. Amb notes com el gessamí estavella, la peònia vermella i la fusta de cedre. Kylie Jenner té el millor olfacte per als negocis i una vida per davant per convertir-se en la més adinerada dels Estats Units. S'havia vist un fenomen així abans?