Julia Janeiro, filla de Jesulín de Ubrique i María José Campanario, ha revolucionat les xarxes socials en reaparèixer amb un canvi estètic tan dràstic que molts la consideren pràcticament irreconeixible. En els últims dies, la jove influenciadora ha publicat imatges que contrasten fortament amb la seva anterior imatge, elevant el seu perfil mediàtic dins del món digital i de bellesa.

Julia Janeiro va estrenar fa poc una cabellera rossa, acomiadant-se definitivament de la seva clàssica cabellera morena que la caracteritzava. Segons declaracions recents, la jove va adoptar aquest nou to per la seva filosofia de "renovar-se o morir", i va fer broma amb els seus seguidors afirmant sentir-se identificada com una de "rossa d'esperit". Fins i tot va esmentar que la seva meta és assemblar-se, amb humor, a la icònica Pamela Anderson, assumint els riscos de tants canvis capil·lars. Aquest moviment ha estat molt ben rebut en xarxes: els elogis han estat constants, amb seguidors destacant com l'arriba a afavorir, aquest canvi, i com en suavitza l'expressió. "Et queda de meravella", "Que bonica que ets" o "Sempre preciosa" són alguns dels comentaris més recurrents.

De cabells llisos a rínxols espectaculars

Fa uns anys, Julia ja havia sorprès després de passar pel saló de bellesa i transformar-se de cabellera extremadament llisa i fosca a una cabellera arrissada amb reflexos castanys, rossos i vermellosos. Aquest canvi també la va deixar gairebé irreconeixible per als qui la seguien abans. Però el ros actual representa un nou nivell de metamorfosi, reflectit en continguts visuals molt cuidats, fotografies professionals i col·laboracions amb prestigiosos estilistes – alguns de relacionats amb l'entorn dels famosos a Madrid.

Julia Janeiro, maquilladora professional

Després de complir la majoria d'edat, Julia va optar per enfocar-se en una carrera professional més discreta i enfocada. Actualment, treballa com a maquilladora de luxe a domicili a Madrid i s'ha donat d'alta com a autònoma. El seu negoci es dirigeix cap a casaments, esdeveniments i sessions de fotos, amb tarifes que oscil·len entre els 50 euros i els 200 €, reflectint el seu valor com a professional formada per importants centres com l'estudi d'Alberto Dugarte. Amb més de 200.000 seguidors a Instagram, utilitza el seu perfil no només per mostrar la seva transformació estètica, sinó també per promocionar els seus serveis i mostrar el seu procés creatiu i professional.

 

Protecció de la intimitat familiar?

Malgrat l'interès mediàtic, la família Janeiro-Campanario manté una postura ferma sobre la privacitat. El mes de març passat, els seus pares van emetre un comunicat insistint que el seu fill menor, Jesús Alejandro, continuï protegit del focus mediàtic fins i tot després de fer 18 anys. Van advertir de possibles accions legals davant de qualsevol filtració d'imatge. La nota va recordar que Julia ja va ser objecte de fotògrafs en fer-se major d'edat. Julia, en contrast, sembla còmodament integrada al món digital, utilitzant amb intel·ligència la seva visibilitat per construir una identitat personal i professional. La seva transformació estètica, lluny de ser casualitat, s'alinea amb un projecte de marca personal forta que combina moda, bellesa i emprenedoria.