Les banderes onegen sempre que un equip o un esportista guanyen un campionat important. Acostuma a ser polèmic quan un català prefereix onejar la bandera rojigualda, com fa poc va tornar a fer Marc Márquez en guanyar el Mundial de Moto GP. També van criticar que un basc com Iñigo Martínez mostrés l'estelada durant les celebracions de la primera Lliga de Flick. EL novetat és que ara un jugador del Barça critica a un altre mite del Barça per treure la bandera catalana. Ha estat un davanter culer, Alfonso Pérez, un pobre jugador que va estar a Can Barça els cinc pitjors anys del club. El va reclamar l'any 2000 Llorenç Serra Ferrer que venia del Betis i va estar-se al Barça fins al 2005. No va guanyar res. A la seva fitxa de la Wikipedia hi diu "Su fichaje por el Barça coincidió con una pésima etapa deportiva del club, en la que su equipo de fútbol permaneció un lustro sin títulos". A banda de gafe és ultranacionalista espanyol, votant de Vox, fan d'Ayuso i s'atreveix a criticar dos mites com Carles Puyol i Xavi Hernández que en guanyar el Mundial de Sud-àfrica l'any 2010 van sortir al camp a celebrar-ho amb la senyera.


Alfonso Pérez: "Si no te sientes español no juegues con la Selección, mejor que renuncies. No concibo que si no te sientes español juegues en la Selección. Guardiola con el paso de los años parece que no se siente español. Yo en mi época no le noté nada raro. Me duele que España quede campeona y veas tres banderas de tres comunidades españolas, le puedes tener cariño a tu comunidad. Saca la bandera catalana cuando en Navidad juegues con tu selección autonómica. Si defender españolidad es ser catalogado de facha... llevo pulseras de España porque me siento español. Hoy en día seremos millones de fachas en España. No tiene sentido que ganes con España y saques la bandera de tu comunidad”. El vídeo l'acaba de destacar el seu entrevistador, un català que diu que és el Barça però és de l'Espanyol i del Madrid, Josep Pedrerol. que acostuma a fer vomitar odi contra el Barça als seus entrevistasts,, siguin Cristina Cubero o Pochettino:
🇪🇸 ALFONSO, EN EL CAFELITO 🇪🇸
— El Cafelito de Josep Pedrerol (@CafelitodeJosep) November 3, 2025
💥 “No es coherente ir con la Selección Española y no sentirte español. Renuncia”.
❌ “No tiene sentido que ganes con España y saques la bandera de tu comunidad”
✊ “Si llevar una pulsera de España es ser facha… seremos millones de fachas”. pic.twitter.com/Yq1uCiStjX

Seguint la lògica d'Alfonso Pérez, ell hauria d'haver renunciat a fitxar pel Barça, un club català, catalanista, que ha facilitat totes les manifestacions indepes, amb un president declaradament indepe com Joan Laporta, que no exhibeix enlloc la bandera d'Espanya i en canvi llueix la senyera a l'uniforme. A Xarxes el trinxen:
Posiblemente tenga razón... pero también sería lo mismo que decir que jugar en el Barça es para jugadores independentistas o pro catalanes y él, ¿lo era? Parece que no mucho.
— Madridista Nómada (@madridistanomad) November 3, 2025
Un poco incoherente esto, ¿no?
Si tiene sentido ganar y sacar una bandera de tu comunidad,son banderas españolas,representan a cada comunidad. Sino Para que están. Hay discursos en los que no se piensa,y se dicen cosas sin sentido. Tenemos que respetar la riqueza cultural que nos dan las diferentes comunidades
— Maximo Costa (@MAXIMO_ETXEA) November 3, 2025
La Ley del deporte en España no te deja renunciar, paleto.
— Maynard James Keenan (@Kurthis_) November 3, 2025
Alfonso jugar en la selección es un trabajo no un sentimiento. Donato o Senna jamás sentirían nada por la bandera pero estaría orgullosos de haber sido llamados. Luego está el que lo siente y es lícito, pero dejad de decir como debe sentirse el llamado.
— Betico1124 (@betico112412) November 3, 2025
Alfonso jugar en la selección es un trabajo no un sentimiento. Donato o Senna jamás sentirían nada por la bandera pero estaría orgullosos de haber sido llamados. Luego está el que lo siente y es lícito, pero dejad de decir como debe sentirse el llamado.
— Betico1124 (@betico112412) November 3, 2025
Alfonso Pérez es defineix com a fatxa per dur banderes espanyoles al canell i ser fan de Santiago Abascal. Alguns han jugat 5 anys al Barça i és com si hi haguessin estat 5 minuts. Efímers, oblidats, mals jugadors, envejosos de Pûyol, Xavi, Piqué o Guardiola Ara ja no els molesta l'estelada. Els molesta la senyera. Causa repulsió.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!