Nou revés per a Juan Carles en el que, sens dubte, està sent el seu any més complicat. Les coses com són. El pare de Felip VI, que es troba allunyat d'Espanya des de fa temps per culpa dels seus escàndols financers, s'ha emportat una bofetada d'última hora amb la que comptava. I no, no té a veure amb el poder, els diners o la pèrdua d'un ésser estimat. La clatellada que afronta Juan Carles està relacionada, atenció perquè és fort, amb la roba. Més concretament amb els modelets que la seva germana Pilar de Borbón lluïa quan estava viva. Així vestia:

Pilar Borbon Joan Carles EFE

Pilar de Borbó, EFE

Aquest any, no s'ha pogut celebrar el mític Rastrillo Nuevo Futuro a Madrid per culpa de la pandèmia del coronaviurs. Una fira que cada any es celebrava a la Casa de Campo de la capital i que reunia a multitud de rostres coneguts, qui es deixaven caure per mostrar la seva solidaritat. Un esdeveniment que es celebrarà igualment tot i que de forma diferent. Així ho ha explicat la filla de Pilar de Borbón, Simoneta Gómez-Acebo, per al diari La Razón. La neboda de Juan Carles ha revelat que, amb l'objectiu de recaptar fons per als nens i nenes més necessitats, es celebrarà un armari solidari de famoses. És a dir, diverses cares conegudes, a través d'una pàgina web, posaran a la venta la roba que no volen perquè tots aquells interessats puguin comprar-la.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Simo (@simogacebo)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Simo (@simogacebo)

Un repertori de famoses que va des de la dissenyadora Ágatha Ruiz de la Prada, la veneçolana i dona d'Alfonso de Borbón, Margarita Vargas, o la morta Pilar de Borbón, qui va perdre la vida el gener del 2020 amb 83 anys després d'una llarga lluita contra el càncer de còlon. Una iniciativa solidària per comprar, entre d'altres, la roba de la germana difunta de Juan Carles que començarà el 26 de novembre i s'allargarà fins al 9 de desembre. "Estic molt il·lusionada que aquest Armari Solidari sigui un èxit i es recaptin ajudes", reconeix Gómez-Acebo. S'animarà Juan Carles a deixar anar part de la seva fortuna i comprar alguns conjunts de la seva germana? Si més no com a record.