La jornada televisiva de dilluns 9 de juny de 2025 va estar marcada pel lideratge informatiu i el domini de l'entreteniment, especialment al prime time. Antena 3 va tornar a situar-se com a referència amb el seu informatiu de migdia, Antena 3 Noticias 1, que va aconseguir la millor dada del dia en congregar una mitja de 2.076.000 espectadors i un 22,8% de quota de pantalla.

En el prime time, El Hormiguero es va consolidar com a líder indiscutible gràcies a l'entrevista a William Levy, assolint un 15,9% de quota i 1.912.000 seguidors. L'emissió es va situar 4,4 punts per davant de La Revuelta, que va aconseguir un 11,3% de quota i una mitjana de 1.347.000 espectadors a  La 1, sent a més el programa més vist del canal aquell dia. Més de 4 milions de persones van connectar en algun moment amb el programa. En l'accés al prime time, Pasapalabra va marcar el minut d'or de la jornada a les 21:02 hores, amb 2.513.000 espectadors seguint el concurs.

Per la seva part, La familia de la tele va millorar lleument els seus registres. El magazín vespertí de La 1 va anotar un 6,4% i 556.000 espectadors, la seva millor quota de juny fins ara. Malgrat la pujada de mig punt respecte a divendres passat (5,9%) i de dues dècimes respecte al dilluns anterior (6,2%), el format de La Osa Producciones es manté com la cinquena opció de la seva franja, per darrere d'Antena 3 (13%), Cuatro (8,6%), Telecinco (8,2%) i laSexta (6,7%). En conjunt, el contenidor del magazín es va quedar en un 9,4% de share i 732.000 espectadors.

Quant a altres apostes de prime time, destaca La 1 amb MasterChef, que va aconseguir un 11,7% de share i 750.000 seguidors, i la sèrie Renacer d'Antena 3, que va assolir un 11% i 805.000 espectadors. El Intermedio a laSexta va firmar un 7,3% i 867.000 espectadors, mentre que First Dates a Cuatro va reunir a 803.000 (6,7%).

A la sobretaula, l'informatiu d'Antena 3 va consolidar la seva hegemonia amb Antena 3 Noticias 1, líder absolut amb un 22,8% i 2.076.000 seguidors. A la tarda, La promesa a La 1 va destacar amb un 14,2% i 998.000 espectadors. La franja de matinada va estar dominada per l'emissió de Malditos bastardos a La 1 (11,6% i 223.000), mentre que al late night, Renacer va mantenir l'interès dels espectadors amb un 11% de share i 805.000 seguidors.

En el conjunt del dia, Antena 3 es va situar en tercera posició amb un 14,5% de quota, superada per La 1 gràcies a les seves ofertes (11,7% de quota). Les cadenes autonòmiques de FORTA van fer una mitjana un 8,9% i van destacar TV3 (15,7%), Aragó TV (12,4%) i ETB2 (10,2%). Entre les temàtiques de TDT, Emanet a Nova va ser l'emissió més vista (3,2% i 293.000).

L'estrena més destacada de la jornada va ser el documental El paraíso (El Okavango: el río de los sueños) a La 2, que va reunir 415.000 espectadors i va assolir un 4,9% de quota, evidenciant l'interès pels continguts divulgatius.