Un dels noms propis de les darreres hores ha estat el d'Alberto González Amador. L'empresari i parella de la presidenta madrilenya Isabel Díaz Ayuso, ha participat en la segona sessió del judici que celebra el Tribunal Suprem contra García Ortiz, investigat per una presumpta revelació de secrets, i directament, ha acusat al fiscal general de l'Estat, Álvaro García Ortiz, de "haberle matado públicamente" en considerar que, després de la publicació de la nota de la Fiscalia i del correu electrònic de la seva defensa, va passar a ser "el delincuente confeso del Reino de España: todo el mundo, a partir de ese día, entre la nota de la Fiscalía y la publicación del email, yo pasé a ser el delincuente confeso del Reino de España. Estaba muerto. El señor García Ortiz me había matado públicamente. Me había destrozado. O me voy de España o me suicido"".

Alberto González Amador i Isabel Díaz Ayuso IG
 

Després d'aquesta portada de la revista Lecturas, on els vam veure junts per primera vegada, el nom d'Alberto González va començar a fer-se familiar, justament per la seva relació amb la presidenta madrilenya del PP. Un nòvio d'Ayuso a qui sovint l'hem vist amb la barba i els cabells llargs que lluïa, per exemple, en l'esmentada sessió durant el judici, però a qui no fa gaire vam veure amb una imatge ben diferent, afaitat i amb els cabells rapadíssims, molt curts. aquesta imatge:

Alberto González Europa Press

Algú que sap molt de canvis d'imatges, d'empelts capil·lars, d'aparèixer ara amb cabells, ara sense, és el gran Josep Mª Mainat. El productor televisiu i ex membre de La Trinca, molt actiu a xarxes, porta uns mesos fent publicacions sensacionals sobre la seva pròpia imatge, demanant als usuaris com se'l veu millor i parlant sense embuts de què es fa o es deixa de fer. Sense anar més lluny, fa pocs dies va mostrar una imatge seva totalment calb, per dir que porta perruca: "Avui toca refer la pròtesi capil·lar (el bisonyé, vaja!) Cada cop que penjo aquesta imatge meva sempre hi algú que diu: "No sé per què et poses perruquí, si així estàs més sexy" Mentida! Estic més calb. I punt!":

Josep Mª Mainat, totalment calb X
Josep Mª Mainat, amb cabells
Josep Maria Mainat / 3Cat

Mainat, geni, no s'ha pogut estar de comentar la darrera imatge d'Alberto González quan feia les declaracions al jutge. I l'ha comparat amb una imatge seva de fa un temps. Mainat, brillant, ha dit, irònic, que "Sembla que el novio de la Isabel Ayuso també gasta aplics capil·lars!":

"Home, si li paguem entre tots…", "Sembla que no, es un tiu amb entrades que quan se'l deixa llarg les oculta, a mi ja m'agradaria poder fer el mateix jejeje", "La barba es l’escut dels lletjos", "Hòstia, amb raó no vaig conèixer-lo quan el vaig veure per la tele! Bé, suposo que tal com va dir, no pensa pas suïcidar-se i està preparant l'altra opció", han estat algunes de les reaccions de la xarxa.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!