Esperadíssima estrena de Nexes, el nou debat social de TV3 dels dimecres. Malgrat la pandèmia van aconseguir no desnaturalitzar l'objectiu del programa: ajuntar molta gent en un plató a la Fira de Barcelona, a Montjuïc, per afrontar temes socials. El secret és la química dels presentadors i un bon càsting de convidats. El primer dia va ser un èxit total d'audiència: programa més vist del prime time de totes les cadenes, 16,1% i 350 mil espectadors de mitjana. L'audiència important, però, sempre és la del segon programa, quan acabi l'efecte "a veure què és això".

nexes aud

Audiències dimecres, Kantar Media

Monica Terribas Jordi Baste TV3 Nexes  Sergi Alcàzar 13

Terribas i Basté miren l'audiència, amunt, Foto: S.A.

Com en política o en el Barça, hi ha dues realitats: els que miren la tele i els que la comenten a twitter. A la xarxa hi va haver de tot, amb especial intensitat, com sempre, dels crítics i haters:

Monica Terribas Jordi Baste Sanchís TV3 Nexes  Sergi Alcàzar 24

Basté, Terribas i Sanchis, desenfocat, foto: S.A.

Nexes treu profit de tenir dues de les grans patums mediàtiques del país, potser les més patums, i del màxim interès dels catalans: parlar de nosaltres mateixos. Però el programa necessita créixer i diversificar-se. Potser experts, dades o famosos. Més Puyal. Se'ls gira feina. El primer dia, èxit d'audiència.