Que et regalin productes a dojo i et convidin a restaurants i hotels a canvi d'una simple storie, pot arribar a ser addictiu. Bé, ho entenem, aquesta és el gran avantatge de convertir-se en influencer. La majoria dels creadors de contingut reben milers de productes per provar i promocionar i és que, ensenyar-ho des del seu perfil és la millor publicitat. De vegades, però, aquesta repercussió se'ls hi escapa de les mans, sobretot els que l'utilitzen per treure'n profit al seu benefici. N'hi ha que procuren ser cautelosos i pidolar de forma discreta, d'altres, en canvi, ho demanen a sense filtre, i el pitjor de tot, és que els hi surt genial. 

Un dels perfils més coneguts en el món d'Instagram és el de la catalana Jessica Goicoechea. Model, influencer i fundadora de la seva pròpia marca de roba GOI, triomfa en cada publicació, extremadament guapíssima, manté en privat gran part de la seva vida íntima, sobretot la seva relació amb l'ex crack del Barça, Marc Batra. Es mostra tímida i reservada de cara al públic, però no té cap problema ni vergonya per demanar a les marques fer una col·laboració, ens ho ha deixat ben clar.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by GOI (@goi)

De Barcelona, té vint-i-sis anys i ja en fa deu que compta un perfil d'Instagram, on els seguidors no li paren de créixer cada vegada més. Jessica Goicoechea sempre ha destacat per la seva bellesa i les seves fotografies espaterrants, extremadament sexy, ha captivat totes les càmeres des del minut u. Començava com una de les pioneres en el món de les xarxes i, com totes les veteranes, el seu nom ja s'ha convertit en tot un producte. GOI és la marca de roba de la influencer que aconseguit transmetre el seu estil de vestir a la perfecció. Són peces de roba per les més atrevides: escots, transparències i biquinis impossibles, molt Goicoechea. Però el que més triomfa de la marca són les seves campanyes publicitàries: fotografies i models d'ensomni. Però tot aquest procés amaga molta feina i molta inversió, cosa que a ella se li deu fer bola. Per això, ha decidit utilitzar els seus propis recursos com a influencer. Ha demanat col·laboració pidolant a través d'un comunicat. Molt fort. 

@jueliassola Jessica Goicoechea y su “mendigram” en IG 😳😳😳😳 #bali #jessicagoicoechea #viral #parati #humor #mendigram ♬ Madrid City - Ana Mena

Mendigram, així és com podríem definir el seu perfil. Goicoechea anunciava que s'anava tot el mes d'abril a Bali, per gravar la nova campanya publicitaria de la marca. La idea és cent per cent ideal: el paisatge del paradís no pot quedar millor amb la seva nova col·lecció de biquinis, però bé, l'important del missatge era això: "Branding i Allotjaments interessats en treballar junts, si us plau, envieu-me un DM" Tal qual, la jove demana i col·laboracions a hotels i marques interessades per tal de no foradar-se la butxaca. Olé. Es passarà tot el mes a Bali, "treballant" per l'estrena de la pròxima col·lecció, però sense gastar-se un ral. La xarxa ja l'ha catalogat, Jessica Goicoechea és una més a la llista de mendigrams, és a dir, de les que pidola gràcies a Instagram

 

Ben segur que molts haureu vist algun cop la típica frase d'escàndol de: "En dos dies tinc una boda i encara no tinc vestit, ajuda!" Ja ho ben diu la tiktoker Júlia Elias, aquesta és una de les tàctiques més recurrents perquè les marques de roba els hi enviïn vestits i peces a dojo. O també haureu vist com es queixen perquè se'ls hi acaba la seva colònia preferida, publicant-ho a la desesperada perquè li enviïn tres pots gratuïts. Tots són tàctiques i estratègies, però, aquí Jessica Goicoechea s'ha passat el joc, encara que no sigui l'única, ni l'última que ho farà, no ha pogut ser menys discreta. Estarem atents per veure el resultat final de la campanya publicitària, esperem que li quedi de primera i si no és així, almenys no haurà malgastat un dineral. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!