El tour 'This Is Me... Now' de Jennifer López trontolla. L'artista, que alguna vegada va dominar les llistes d'èxits i les taquilles, ha experimentat un declivi en la seva popularitat en els últims anys, i la seva gira actual sembla confirmar-ho.

Jennifer López experimenta un declivi en la seva vida professional

Baixes vendes d'entrades, xous cancel·lats i rumors de descontentament omplen la gira, que originalment es promocionava com una tornada triomfal de la Diva del Bronx als escenaris. Malgrat que en la seva vida personal tot va vent en popa, en el professional la cantant no ha tingut el mateix èxit. Després de 10 anys d'espera per treure el seu últim àlbum, la famosa va voler fer-ho amb magnificència, així que va llançar un documental amb el mateix nom que es pot veure a Amazon Prime i va anunciar una gira. Però malgrat el seu gran esforç, sembla que aquesta tornada no va generar els fruits esperats.

D'una banda, el disc va passar desapercebut. Va debutar en la llista Billboard 200 al lloc 38. I per l'altre, els altres projectes no van obtenir millor recepció per part dels fans de Jennifer López. Aparentment, aquest seria el resultat d'una ambiciosa inversió de 20 milions de dòlars (la qual cosa equival a 18,43 milions d'euros). Encara que l'esposa de Ben Affleck va utilitzar les seves xarxes socials per promocionar els seus projectes i captar públic, el retorn d'inversió no va ser l'esperat. Enmig d'aquest fracàs i d'innombrables crítiques, la intèrpret d''On the floor' té un pla per seguir endavant amb els seus xous.

Jennifer López canvia d'estratègia per vendre entrades

Davant d'aquest terrible escenari per a les finances de Jennifer López, l'artista ha decidit canviar el concepte de la seva gira i així buscar la manera de vendre les entrades i sortir d'aquest sot professional pel que està travessant. Recordem que al març molts dels espectacles de JLo van ser cancel·lats. Nashville, Raleigh, Carolina del Nord, Atlanta, Tampa, Florida i Nova Orleans són algunes de les destinacions que es van anul·lar a Ticketmaster. En aquest sentit, des de Page Six es va donar a conèixer que les dates de Cleveland i Houston es van eliminar per complet del cronograma.

En vista que les entrades no es venien i els recitals serien un malbaratament de diners injustificats, els mitjans nord-americans van informar que ara la gira serà diferent, inclourà els seus grans èxits musicals amb l'esperança de continuar el curs traçat. Fins i tot el nom va canviar a 'This is Me... Live'. D'acord amb Variety "l'últim canvi de marca suggereix un gir d'una gira centrada en les cançons del nou àlbum a una que inclogui la seva discografia, un moviment que pot atreure als oients que no van connectar amb el seu últim material". A les xarxes de Jennifer López ja va aparèixer el nou link per comprar les entrades, aquesta és la segona oportunitat, encara que res no garanteix que tot surti bé o malament, la nostàlgia juga un paper fonamental. Arran de les últimes polèmiques en TikTok, hi ha qui al·lega que va deixar de ser aquesta noia senzilla i talentosa que va arribar a Hollywood per convertir-se en una diva.