Isabel Preysler viu un moment agredolç. La reina de cors va anunciar la seva separació amb Mario Vargas Llosa el mes de desembre passat. L'última exclusiva de l'any que va revolucionar la premsa del cor. Des d'aquell moment, la imatge de la socialité ha quedat totalment feta malbé. No només pels rumors sobre ella, sinó també per la gran popularitat de Tamara Falcó, que ha acabat eclipsant-la.

La vídua de Miguel Boyer ha fet creu i ratlla. Ara per ara, encara que se li adjudica algun festeig, Isabel Preysler no vol saber absolutament res de cites. El seu cor està tancat amb pany i clau, i ho diu una persona que ha compaginat un marit amb l'altre. Als seus 72 anys, encara que realment són 73, sempre se'n treu un, la de Porcelanosa està centrada en els seus fills i en els seus nets. Molt il·lusionada amb al casament de Tamara Falcó, encara que no li agradi gaire el seu pretendent.

Isabel Preysler EFE
Isabel Preysler EFE

Isabel Preysler vol explotar les seves xarxes socials després de la seva pèrdua de popularitat

Isabel Preysler va despuntar en la premsa del cor fa 50 anys, i des d'aleshores s'ha mantingut com una de les reines del paper cuixé. Incomptables són les seves exclusives, totes elles amb la revista 'Hola', amb la que sempre ha pactat robats. Els ha venut informació ha canviat de deslliurar-se dels paparazzis, i és que a Isabel no li agrada que el fotografiïn al natural. Però la seva filla li comença a agafar el relleu. Tamara Falcó ja negocia l'exclusiva del casament amb la seva revista amiga, es parla de sis xifres.

Isabel Preysler netflix
Isabel Preysler netflix

La mare de la marquesa de Griñón no està disposada a donar-se per vençuda i hauria fet un gir radical a la seva carrera. Ara ja no només aconseguirà milers d'euros amb exclusives en revistes, també amb les xarxes socials. Isabel Preysler s'uneix al món digital als seus 72 anys. Assessora per experts de màrqueting, l'ex de Mario Vargas Llosa està disposada a potenciar el seu perfil d'Instagram, on ja supera els 90.000 seguidors.

A les seves xarxes socials ja ha descobert l'oportunitat perfecta per promocionar la seva línia de cremes. En una publicació explica els beneficis de l'àloe vera, en un altre els de la vitamina C i dona consells sobre com aplicar els seus productes. És probable que en les properes setmanes accepti col·laborar amb altres marques, ja que algunes s'han posat en contacte amb ella. Per exemple, Laura Escanes va confessar que cobrava 5.000 euros per cada publicació.