Els culers viuen un drama cada cap de setmana: els partits del Barça només s'emeten per TV de pagament, DAZN, Movistar Plus, Orange TV... i els comentaristes que contracten aquestes cadenes són tots desacomplexadament madridistes i el que és pitjor, anticulers. El Barça-Getafe de la cinquena jornada ha estat una altra exhibició de bon joc de l'equip de Hansi Flick. Si al Reial Madrid li treus Mbappé lluitaria per no descendir. Sense penals regalats marcats pel francès res a fer. Mbappé no volarà a París a la Gala de la Pilota d'Or perquè el seu exequip francès té un jugador francès guanyarà el premi que atorga una revista francesa. France Football fa anys que esperava que el PSG guanyés la Champions. Lamine no té res a fer, guanyarà un exculer, Dembelé. Però a Movistar estan amb una altra cosa: com valorar la violència que va fer servir el Getafe contra el Barça, no pas per impotència perquè sempre juguen igual, a agredir.

La mostra més cafre va ser la doble empenta que va patir Robert Lewandowski que és per expulsar dos jugadors i deixar el Getafe amb noi. El vídeo és clamorós, però l'àudio dels dos comentaristes, Jorge Valdano i Juanma Castaño, ha causat veritable indignació. És el primer cop que en lloc de criticar la violència, es mofen de Lewandowski. Esclafit de riure de Valdano, el suposat comentarista elegantíssim i merenguíssim, i l'ínclit Castaño.
Venga a empujarle y se descojonan... Menos mal que no les doy ni un euro desde hace años. pic.twitter.com/hvgeTndzw7
— -1899- (@_Futbolero_) September 21, 2025


Castaño: "Se las tenía, juas, juas". Valdano: "Parece que lo están desalojando de la discoteca, juas juas". Castaño, "Parece una cadena de montaje, juas juas". I Gerard López, ex del Barça, es limita a dir que hi ha una lluita, i que "Lewandoswky entra al trapo, te acepta el envite, acepta que es 9, que se ve las caras con cven trales que le bvuscan las cosquillas". Com? que entra a què, si l'estan empenyent sense pilota dos del Getafe. Insòlit i lamentable. Tot sempre amb el biaix anticuler, negant el que és evident, doble agressió intolerable, sense pilota, empentes de dos al davanter polonès del Barça. Aquesta és la manera de veure el futbol de Movistar. A la xarxa la gent diu simplement prou:
De esta no hablan en la pocilga del chiringuito , llevan media hora con Rafhiña
— Judith (@juhdgal) September 21, 2025
Pero aqui porque no entra el VAR? Sobretodo en el empujón el balon esta en juego es penalti y roja….
— Bar de Moe (@Txemagago) September 21, 2025
Equipo asqueroso ese Getafe
— Edgar (@EdgarCasteP) September 22, 2025
Jugar contra el Getafe es com anar dues vegades a l'any al dentista.
— Trencasostres (Josep Maria) (@Trencasostres2) September 22, 2025
Que narradores de mrd, si fuera Kiki ya estarían pidiendo destierro del Getafe de la liga.
— Vents (@Vents17) September 22, 2025
Estoy convencido de que Bordalas es un frustrado entrenador de balonmano. Observad como siempre sus jugadores contactan con los brazos aunque el balón ya no lo tenga en su poder el contrario.
— javier (@j_bakley) September 22, 2025
Getafe i Movistar, dues mostres de madridisme sociològic. La diferència és que Movistar el paguen els culers.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!