Són una de les parelles més boniques del món del futbol femení. Sense cap mena de dubte. Les dues exjugadores del Barça, que es van conèixer justament al vestidor blaugrana, i que van començar una relació meravellosa, semblen fetes l'una per l'altra. S'entenen, s'estimen, es complementen, es fan riure mútuament i juntes, són imparables. Ingrid Engen i Mapi León ja fa temps que són parella, i ho han seguit sent aquesta temporada passada, quan la futbolista noruega va deixar el Barça per anar a les files de l'Olympique de Lió, precisament, el rival del Barça a la passada final de la Champions que van guanyar les blaugranes.

Molts viatges Barcelona-Lió, Lió-Barcelona, amb alguna escapada cap a Noruega, on està la família d'Engen. I ara, molt probablement els viatges que faran serà Londres-Lió, Lió-Londres, ja que la defensa aragonesa ha deixat el Barça i sembla que fitxarà pel London City Lionesses anglès. El que res no canviarà és la seva relació perfecta de parella, jugui on jugui cadascuna. Una relació que cada dia és més bonica. Juntes regalen al personal i als fans molts moments bonics, especialment quan tenen alguns dies lliures i poden veure's i anar a sopar, o a voltar i passejar. De fet, ara que estan de vacances, han marxat uns dies a visitar Copenhague i Dinamarca:

Una imatge, però, lluny de la ciutat, en una caleta, ha acabat d'enamorar els seguidors de la parella Mapi-Ingrid. Una imatge divertidíssima, publicada per l'aragonesa, amb el missatge: "Upsis, esta chica tiene carácter". Per què? Perquè en primer terme es veu la Mapi, gravant, i darrere seu, la seva companya, que quan se n'adona, diu alguna cosa i Mapi riu. De fet, es pixa de riu i li respon a una pregunta que no podem sentir, amb un explícit "Big yes". Moment en el qual l'aragonesa torna a enfocar la noruega, que mira a càmera i mostra el dit del mig, una més que evident peineta. Diu Engen: "You can't post it", no pots publicar-ho, i la Mapi diu: "Pues lo voy a subir. Por lista, por maleducada", mentre la seva parella diu que "Nooo!" i després somriu, posant cara de bona nena.

Com diu aquesta usuària, "Las quiero mucho". I nosaltres, tothom les estima. És impossible no fer-ho. Mapi i Ingrid, absolutament meravelloses.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!