Tu cara me suena continua incombustible les nits de divendres a Antena 3. El programa on diferents famosos es posen en la pell d'altres cantants segueix intractable i líder d'audiència de manera molt destacada. Com aquest divendres, quan hi ha hagut programa just abans del tercer partit de la selecció espanyola al Mundial. Aquesta està sent una edició on no hi ha color i hi ha un nom destacadíssim que té totes les butlletes per fer-se amb el primer lloc final. I és que el que està fent setmana rere setmana, gala rere gala, J KBello no es pot explicar. Ja hem perdut el compte de les vegades seguides que el cantant andalús ha estat el més votat en aquesta edició, i aquest divendres ha tornat a passar, posant-se en la pell de Bruno Mars:

Un programa on, a banda dels concursants i les seves imitacions, bona part de l'èxit la trobem en el seu jurat, especialment en l'Àngel Llàcer, l'ànima del programa, ben acompanyat per dues dones a les quals el català admira i estima: Chenoa i Lolita. La filla de Lola Flores, tot espontaneïtat, tot dir les coses que li surten del monyo, ens fa pixar de riure, sigui comentant, sigui fotent-se de lloros...
Y ahora... ¿cómo seguimos? 👀
— TuCaraMeSuena (@TuCaraMSuena) June 26, 2026
No son horas de asustarnos así, ¿eh? 🤨 Menos mal que @lolitaoficial aguanta todo y se lo toma con humor. 😂 #TCMS11 pic.twitter.com/Ltr7lvobGP
Un altre dels moments destacats, per emotiu, va ser quan l'argentí Martín Savi va imitar Madonna a Evita amb el Don't cry for me, Argentina. Un moment de molta intensitat que va posar la pell de gallina:
Cuando una actuación toca algo personal, se nota. 🇦🇷❤️
— TuCaraMeSuena (@TuCaraMSuena) June 26, 2026
Lo de Martín Savi hoy no ha sido solo una imitación de Madonna. Ha sido un homenaje precioso a Argentina. 🥹✨
No te pierdas la actuación al completo en la web de #TCMS11 y en @atresplayer. 📲 https://t.co/oKEEIehd01 pic.twitter.com/qJeUrUpRht
En acabar l'actuació, Manel Fuentes diu: "Esto es un himno, en Argentina. Yo no sé cómo vas tú de himnos. Si yo te pongo himnos, los reconocerías?", li pregunta el presentador al concursant. I li posa primer l'himne dels Estats Units. Després, 'La Marsellesa' de França o el 'God save the queen' del Regne Unit. "Y finalmente...", anuncia Fuentes. I en lloc del Lolo, lolo, lololololo, el que sona de fons, com a himne d'Espanya, és el "Sarandonga, nos vamos a comer, sarandonga, un arroz con bacalao" de Lolita. "¡¡El himno!! ¡¡El himno de Lolita, que lo bailan hasta en Bostwana!!", diu Manel Fuentes, amb tot el plató dempeus i ballant:
¿Habéis acertado los himnos?🤔 Y más importante aún ¿Qué os ha parecido el himno de España?😜😉
— TuCaraMeSuena (@TuCaraMSuena) June 26, 2026
Directo 📲 https://t.co/IhUgWGcj3T pic.twitter.com/PAMmdWi6iZ
Perdoneu, però seria molt menys ranci escoltar el Sarandonga abans dels partits d'Espanya que no pas el Lolololo.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!