No hi ha color. La comparació entre Messi i Cristiano ha sigut sempre un invent periodístic per fer vendre diaris. La certesa és que Leo Messi és a anys llum de la resta de futbolistes, incloent-hi +el portuguès.. CR7 s'ha passat la vida com el Coyote perseguint el Correcaminos als dibuixos animats de la Warner, només que aquí els invents, marca ACME, per acabar amb Messi eren la premsa i prou. Ni els premis individuals, ni els col·lectius, ni el gran premi d'un futbolista, el Mundial, deixen lloc a dubtar. CR7 mai podrà guanyar un Mundial i Messi pot guanyar el segon. Per reblar el clau, el Coyote CR7 diu que l'Eurocopa que té Portugal "val el mateix que un Mundial". Una mercaderia avariada que els madridistes no gosen ni comprar. CR7 fa tuf d'exfutbolista que persegueix Moby Dick sense arponar-la. Mai hi ha hagut color, tampoc en les WAGS.
Salta a la vista que la noieta argentina que Messi va enamorar a Rosario i que l'ha acompanyat pel món de Castelldefels a París i Miami és las WAG més guapa del món: una tal Antonela Roccuzzo. En canvi Georgina Rodríguez és l'aragonesa que segons explica CR7 va conèixer fent de dependenta. Deu ser cert perquè és molt tronat inventar-te el c.v. de la teva parella i posar-hi “dependenta”. Amb CR7 eliminat, a més per Espanya, Messi ja no podrà veure empatat el seu CV de Mundials. I una altra dada, aquest Mundial és l'última competició que han dispuat junts els dos jugadors. I ha guanyat Messi. Mentre CR7 no accepta la derrota, la seva parella ha enviat un regal a Antonela que en realitat és un anunci de promoció de roba de marca blanca de gym que ha creat la maña:
Anto li fa el favor i ho posa a Instagram pers seus 41 milions de followers una foto i un agraïment: "Todo hermoso Georgina. Te deseo todo el éxito del mundo". Ara que CR7 consagra el seu declivi a la seva dona li costarà gestionar la frustració del pare dels seus fills. Molta sort, la necessitarà. Què té el kit regal deMimoa, la seva nova marca de roba athleisure, una línia pensada per moure's entre l'esport, el dia a dia i els looks còmodes amb vocació estilosa: un conjunt negre, una ampolla d'aigua rosa, una 'tote bag' i una estoreta de ioga, a més d'una carta en què s'explicava la filosofia de la marca. Un regal que em realitat li fa Anto a Gio: promoció.
Antonela és fina, educada, sòbria i sofisticada. És com el tercer Mundial de Messi. La millor WG. Georgina és còpia carrinclona, xarona i pepona de la Roccuzzo.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!
