Els VIP del star-system català han tingut l'agenda molt ocupada deguda els diferents esdeveniments d'aquest cap de setmana. Barcelona acollia ni més ni menys que el concert dels 150 anys d'Estrella Damm al Parc del Fòrum amb les actuacions de cantants catalans com The Tyets, Mushka o Oques Grasses. D'altra banda, a Montmeló hi tenia lloc el GP de Catalunya, una de les carreres més importants de MotoGP que molts jugadors del Barça no es van voler perdre. Per les xarxes hem pogut veure que rostres com Marc Casadó, Gerard Martín o Fermín López han visitat la competició i les instal·lacions d'alguns boxs, com per exemple, les d'Àlex Márquez. El pilot de Cervera competia a la carrera catalana i ho feia sense el seu germà com a rival, el qual va patir un greu accident la setmana anterior i continua en repòs absolut després d'una doble intervenció. Desafortunadament, aquest cap de setmana ha sigut Álex Márquez qui ha patit un terrible accident: 

Imatges de l'ambulància després de l'accident d'Àlex Márquez / Foto: EFE
Imatges de l'ambulància després de l'accident d'Àlex Márquez / Foto: EFE

Álex Márquez va ser el protagonista de la cursa de dissabte com a guanyador; el que no s'esperava era que diumenge tornaria a ocupar titulars, però que ho faria per aquest terrible accident. La caiguda commovia a tothom, especialment a tot l'equip de Gresini que seguia la cursa atentament des del box, com també la família del pilot que, evidentment, estaven molt preocupats per la seva salut. L'ambulància del circuit ràpidament intervenia per atendre el pilot i dur-lo ràpidament al centre mèdic i tractar-lo de forma immediata. Els minuts posteriors a l'accident han fet estar tot el públic en tensió i pendent de la salut de la seva família, la qual confirma tan aviat com podien als mitjans que el pilot estava conscient. Només unes hores més tard, Àlex Márquez reapareixia per la xarxa amb una foto d'ell des de l'hospital i enviant un missatge de calma a tots els seguidors: "Todo controlado!! Toca pasar por quirófano esta noche, pero no podría estar en mejores manos. Muchísimas gracias a todos por preocuparos y por los mensajes de cariño que estoy recibiendo"aquesta és la foto:

Àlex Márquez a l'hospital / Instagram

Qui també es pronunciava hores després de l'accident era Gabriela Guzmán, la parella d'Álex Márquez, qui l'acompanya en totes les curses i li fa costat en els bons, en els mals i en els pitjors moments. Poc després que Álex Márquez reaparegués per la xarxa, Gabriela Guzmán compartia la publicació, però a més, també publicava la seva indignació contra un dels titulars que tot just s'havia publicat sobre el seu xicot. El mitjà El mundo es feia ressò de la notícia del pilot de MotoGP i ho feia utilitzant una foto totalment inapropiada i poc ètica del cos d'Álex Márquez just després de l'accident. Des de l'equip de Gresini assenyalaven les pràctiques periodistes del mitjà amb la següent resposta via X: "Fer periodisme és una cosa molt diferent. La propera vegada, mostreu una mica de respecte". Gabriela Guzmán aplaudia aquest missatge i ho compartia des del seu perfil: 

Gabriela Guzmán sobre l'accident d'Àlex Márquez, el seu xicot / Instagram
Àlex Márquez amb la seva nòvia, Gabriela Guzmán/ Instagram
Gabriela Guzman, nòvia d'Àlex Márquez / Instagram

La nòvia del pilot de MotoGP, experta en màrqueting i influencer, també enviava un missatge d'ànims al seu xicot des dels comentaris de la seva publicació, escrivint el següent: "Mi vida, tornarem més forts!". Juntament amb ella, també vam veure molts missatges de suport del germà gran del pilot, Marc Márquez, i també de Gemma Pinto, la seva cunyada. A partir d'ara i durant uns quants dies, la família de quatre haurà de reunir-se entre sales d'hospital. Units fan força per una pròspera recuperació d'ambdós pilots. Ànims!